معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری خوزستان:

تمام توان و ظرفیت خود را برای اشتغالزایی در استان خوزستان به کار گرفته ایم

اهواز (پانا) - معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری خوزستان گفت: بیش از ۵۵ جلسه کارگروه کمیته فنی و ۲۷ جلسه کمیته اشتغال شهرستانی برگزار شده اما باید گفت اشتغالزایی جدید در خوزستان کار سختی است.

کد مطلب: ۸۲۸۲۱۰
لینک کوتاه کپی شد
تمام توان و ظرفیت خود را برای اشتغالزایی در استان خوزستان به کار گرفته ایم

علی بحرینی مقدم در جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولتی با بیان اینکه تمام توان و ظرفیت خود را برای اشتغالزایی در استان به کار گرفته ایم، اظهار کرد: بیش از ۵۵ جلسه کارگروه کمیته فنی و ۲۷ جلسه کمیته اشتغال شهرستانی در استان برگزار شده است اما باید گفت اشتغالزایی جدید به ویژه در خوزستان سخت بوده از این رو حمایت و حفظ اشتغال موجود را کمک به استان است.

بحرینی مقدم در خصوص آبزی پروری در چوئبده بیان کرد: بر اساس قانون برای پرداخت آب بهای آبزی پروران شوری آب ملاک قرار داده شده و اگر شوری آب بالای ۱۰ppt باشد، مشمول پرداخت نمی شود که در حال حاضر عملا ۲.۵ برابر این میزان است؛ در چوئبده نظر بر این شده تا آب بهایی اخذ نشود و آب از دریا بگیرند.

وی در پایان با اشاره به کاهش درخواست در مجتمع پرورش ماهی آزادگان و شهید احمدیان از ۵ درصد به یک درصد گفت: بر اساس قانون فعالیت های تکثیر و پرورش ماهی آبزیان دریایی و لب شور که از منابع آب های شور و لب شور سطحی با میزان شوری بیش از ۱۰ گرم در لیتر استفاده می کنند، از پرداخت آب بهاء و حق اشتراک معاف هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار