مدیر کل آموزش و پرورش قم خبر داد:

حضور دانش آموزان در راهپیمایی روز جهانی قدس ضربه ای محکم بر پیکره طاغوت است

قم (پانا)- دانش آموزان و فرهنگیان استان قم با حضور خود در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، حماسه ای دیگر از استقامت و پایداری در راه نظام اسلامی و ولایت فقیه رقم زدند.

کد مطلب: ۸۲۸۱۸۲
لینک کوتاه کپی شد
حضور دانش آموزان در راهپیمایی روز جهانی قدس ضربه ای محکم بر پیکره طاغوت است

حمید رضا شیخ الاسلام مدیر کل آموزش و پرورش قم در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس با اشاره به اینکه دانش آموزان قمی با خوی ظلم و استکبار ستیزی در مدارس پرورش یافته اند گفت: رژیم غاصب و ستمگر صهیونیسی تا امروز بهکرات با تهدید، تطمیع و نفوذ فرهنگی سعی در انحراف افکار عمومی مردم جهان و بالاخص قشر جوان و نوجوان نسل جدید انقلاب از جنایت های این رژیم منحوس داشته اند اما به لطف الهی و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری مد ظله العالی هیچ گاه موفق به این امر نبوده اند.

وی گفت: ایران اسلامی پرچمدار مبارزه با کفر، طاغوت و خود پرستی و هم چنین ملجأ امید مقاومت اسلامی در منطقه است که هماره این ملت غیور با تکیه بر وعدهی الهی مبنی بر ضرورت نابودی کفر و استکبار، با پیروی از دستورات نائب به حق امام زمان ( عجل الله تعالی فرجه الشریف ) حضرت آیت الله خامنه¬ای «مد ظله العالی» در راه این مبارزه مقدس قدم برداشته اند.

شیخ الاسلام تصریح کرد: دانش آموزان امروزی بر خلاف تصور دشمنان آگاهانه و با همه وجود فرهنگ خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام را که همان « أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم» می باشد، در راه مبارزه با طاغوتیان و ستمگران زمان درک کرده اند.

وی گفت: فرهنگیان و دانش آموزان بصیر استان قم، از مردم مظلوم فلسطین حمایت کرده و به جهانیان اعلام داشتند که هیچگاه اجازه توسعه طلبی به این غدۀ سرطانی منطقه و حامیان زبونش را نخواهند داد.

شیخ الاسلام با اشاره به سخن رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه اگر در مقابل زورگویی های آمریکا و هم پیمانانش ایستادگی نکنند، دچار ذلت، فساد و عقب ماندگی خواهند شد گفت: وعده خداوند متعال در ضرورت مبارزه نظامی، فرهنگی، اقتصادی و ... ، مقابل دشمنان خداوند، امری تخلف ناپذیر می باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش قم در همین راستا افزود: شکل گیری بیشتر و عمیق تر چنین روحیه ای در دانش آموزان نیاز به یک عزم همگانی و مخلصانه دارد و اینطور نیست که این موضوع در مدرسه متوقف در یک یا چند فرد باشد، بلکه تمامی کادر اجرایی مدرسه و پرسنل باید برای تحقق این خصیصه اخلاقی بکوشند.

وی در ادامه گفت: امید که روز قدس با توجه به مسائل جهان و منطقه و اقدامات سخیف رییس جمهور آمریکا و حامیان مزدور منطقه ای اش هر سال پرشور تر از گذشته فریاد عزت طلبی ملت جهان اسلام بویژه ایرانیان عزیز را به سرتاسر عالم برساند.

شیخ الاسلام در پایان از حضور اقشار مختلف مردم استان قم به ویژه فرهنگیان، دانش آموزان وخانواده های گرانقدر ایشان در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار