برگزاری ۳۰۰ برنامه فرهنگی ویژه ارتحال حضرت امام (ره) و شب های قدر در مساجد شهرستان کرج

کرج (پانا) - رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرج از برگزاری 300برنامه فرهنگی به مناسبت ارتحال حضرت امام (ره) و شب های قدر در مساجد شهرستان کرج خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۸۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری ۳۰۰ برنامه فرهنگی ویژه ارتحال حضرت امام (ره) و شب های قدر در مساجد شهرستان کرج

حجت‌الاسلام صلاحی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرج از برگزاری ۳۰۰برنامه فرهنگی به مناسبت ارتحال حضرت امام (ره) و شب های قدر در مساجد شهرستان کرج خبر داد،و افزود تعدای از هیئت های مذهبی شهرستان کرج فعالیت های خود را به صورت ویژه در این ایام برگزار کردند.

وی گفت:مراسم ارتحال حضرت امام (ره) و شب های قدر با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرج در بیش از ۳۰۰حسینیه، مسجد و هیئت شهرستان کرج با همکاری روحانیون مستقر و مبلغین اعزامی برگزار شد.

حجت‌الاسلام صلاحی، برگزاری سخنرانی به منظور بیان ویژگی ها و سجایای اخلاقی حضرت امام خمینی (ره) و مقاومت ایشان در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی،قرائت زیارت عاشورا،روضه خوانی به همراه مداحی را از جمله برنامه های شب های قدر و ارتحال حضرت امام خمینی (ره) برشمرد.

این مسئول فرهنگی، برگزاری مراسم لیالی القدر از قبیل سخنرانی، قرائت زیارت عاشورا و دعای جوشن کبیر را از دیگر برنامه های اداره تبلیغات اسلامی خاطر نشان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار