با رویکرد تولیدات ملی و حمایت از صنعت تولید داخلی نمایشگاه اسباب‌بازی برگزار می‌شود

تهران‌ ( پانا) - هشتمین نمایشگاه بزرگ بازی و اسباب بازی از 11 تا 15 تیرماه با حضور ده‌ها شرکت تولیدکننده و خدماتی حوزه اسباب بازی در سالن حجاب مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۲۸۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد
با رویکرد تولیدات ملی و حمایت از صنعت تولید داخلی نمایشگاه اسباب‌بازی برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی هشتمین نمایشگاه بزرگ بازی و اسباب بازی، این نمایشگاه با رویکرد ملی برگزار می‌شود و شامل بازی و اسباب‌بازی ایرانی، اسلامی و صدها نوع بازی‌های مختلف فکری و همچنین بازی‌های بومی است.

معرفی اسباب بازی‌های موثر در رشد جسمی و ذهنی کودکان، آشنایی تولیدکنندگان با نیازهای این قشر، ارائه و معرفی آخرین دستاوردهای تولیدکنندگان داخلی و ترویج مبانی اصولی ارتباط آگاهانه، یکپارچه‌سازی فعالیت‌های حوزه اسباب‌بازی، ایجاد فرهنگ انتخاب درست اسباب‌بازی، ایجاد فضای فرهنگی و توسعه سرگرمی و اسباب‌بازی مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

در این نمایشگاه که با رویکرد تولیدات ملی و حمایت از صنعت اسباب بازی داخلی برگزار می‌شود، شرکت‌های تولید کننده داخلی صدها مدل از انواع اسباب‌بازی‌های الکتریکی، ربات‌ها، انواع چرتکه، پازل، بازی‌های رنگ‌شناسی، خمیربازی و بازی‌های کمک آموزشی را در معرض دید علاقمندان به ویژه کودکان و نوجوانان قرار خواهند داد.

در هشتمین نمایشگاه بزرگ بازی و اسباب‌بازی؛ اسباب‌بازی و تولیداتی که با تایید شورای نظارت بر اسباب بازی کشور برپا می‌شود، صرفا اسباب‌بازی و تولیداتی که متناسب با فرهنگ ایرانی، اسلامی طراحی و تولید شده و برای رشد و شکوفایی کودکان مفید است، عرضه می‌شود.

یکی از اتفاقات خوب این نمایشگاه ارائه مشاوره به خانواده‌ها جهت انتخاب اسباب‌بازی مناسب، برگزاری کارگاه‌های رنگ ‌شناسی، کارگاه اسباب‌بازی و حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و اجرای برنامه‌های متنوعی برای کودکان و خانواده‌ها است.

هشتمین نمایشگاه بزرگ بازی و اسباب بازی از 11 تا 15 تیرماه هر روز از ساعت 9 صبح الی 8 شب در محل سالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آماده بازدید علاقمندان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار