برگزاری جلسه ستاد برنامه ریزی اوقات فراغت دانش آموزان استان کرمانشاه

کرمانشاه (پانا) - جلسه ستاد برنامه ریزی اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان 97 با حضور اعضای کمیسیون فعالیت های تابستانی تشکیل شد.

کد مطلب: ۸۲۸۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه ستاد برنامه ریزی اوقات فراغت دانش آموزان استان کرمانشاه

جلسه ستاد برنامه ریزی اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان 97 با حضور اعضای کمیسیون فعالیت های تابستانی از جمله مدیرکل و معاونین پرورشی و فرهنگی،تربیت بدنی و سلامت،آموزش ابتدایی و مسئولین تشکل های دانش آموزی،مدیر سازمان دانش آموزی استان و سایر کارشناسان و مسئولین مربوطه در محل سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار گردید.

در این جلسه ابتدا مجید یزدان پناه مدیر کل آموزش و پرورش ضمن تسلیت ایام شهادت امیر المومنین علی(ع) و گرامی داشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) سخنانی در باب اهمیت اوقات فراغت دانش آموزان در ایام تابستان بیان نمود و از تمامی اعضای کمیسیون درخواست نمود محیطی مناسب و شاد برای دانش آموزان فراهم نمایند.در این جلسه هم چنین معاونین اداره کل آموزش و پرورش به بیان دیدگاه ها و تشریح دستورالعمل ارسالی از سوی وزیر محترم آموزش و پرورش پرداختند.

همچنین مقرر شد پایگاه های اوقات فراغت در کلیه کانون های فرهنگی و تربیتی و آموزشگاه هایی که شرایط مناسب برای این منظور را دارند تشکیل شود.

در این جلسه سید یحیی میرعباسی مدیر سازمان دانش آموزی استان نیز ضمن تشریح شیوه نامه اجرایی پایگاه های تابستانی اوقات فراغت ارسالی از سوی قائم مقام محترم سازمان مرکز اعلام نمود سازمان دانش آموزی استان با همراهی مربیان و مدرسان مجرب و آموزش دیده آمادگی های لازم برای ایجاد پایگاه های اوقات فراغت در سطح استان را دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار