با موضوع مبانی فکری و سیره قرآنی امام خمینی(ره)

همایش امام خوبی ها ویژه فرهنگیان دلیجان برگزار شد

اراک(پانا)- همایش امام خوبی ها با موضوع مبانی فکری و سیره قرآنی حضرت امام خمینی(ره) با حضور مدیر آموزش و پرورش، معاونین، کارشناسان اداری و کلیه فرهنگیان دلیجانی در سالن سوم خرداد این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۸۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد
همایش امام خوبی ها ویژه فرهنگیان دلیجان برگزار شد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلیجان در این مراسم گفت: امام خمینی (ره) یک رهبر کامل با صفات و ویژگی های خاص بود که باید به نسل جوان و دانش آموز معرفی شود.

حجت اله فدایی در خصوص مبانی فکری و سیره قرآنی امام (ره) افزود: امام خمینی (ره) مسایل مهم را ساده بیان می کردند و به زبان امت خود حرف می زدند . با دقت در اظهارات امام راحل مشخص می شود که کمتر سخنرانی در صحبت های ایشان وجود دارد که متکی به قرآن نباشد و نقطه حساس بحث خود را به قرآن منتهی نکرده باشند.

وی ادامه داد: روز جهانی قدس از ابتکارات حضرت امام (ره) بود و این نشان دهنده حمایت ایشان از مظلومان جهان بوده است و ما وظیفه داریم این امر مهم را در جامعه و در بین دانش آموزان و نسل جوان گسترش دهیم.

حجت الاسلام دولتی ، استاد حوزه و مفسر قرآن کریم نیز در این مراسم با بیان آیاتی از قرآن کریم به بررسی سیره و مبانی فکری و قرآنی حضرت امام خمینی (ره) پرداختند و به سئوالات مطرح شده پاسخ دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار