آغاز عملیات اجرایی جاده باجگاه به صدرا همزمان با عید فطر

شیراز (پانا) - استاندار فارس از انجام مطالعات لازم برای آغاز عملیات جاده اصلی صدرا به باجگاه خبر داد و افزود: پیمانکار این پروژه مشخص شده و در ایام عید فطر آغاز عملیات اجرایی این پروژه را شاهد خواهیم بود.

کد مطلب: ۸۲۸۰۵۰
لینک کوتاه کپی شد
آغاز عملیات اجرایی جاده باجگاه به صدرا همزمان با عید فطر


اسماعیل تبادار در جمع مجمع خیرین تامین سلامت فارس ادامه داد: استانداری از شرکت عمران صدرا در خواست توجه ویژه به گذر اصلی صدرا به باجگاه شده است که مطالعات لازم در این زمینه انجام و پیمانکاران آن نیز انتخاب شده است که در ایام عید فطر آغاز عملیات اجرایی این پروژه را شاهد خواهیم بود.

استاندار فارس به آوازه ها و ظرفیت های مختلف استان فارس در ادوار تاریخ اشاره کرد و گفت: روزگاری این استان مرکز تمدن دنیا بوده است، امروز نیز نوادگان آن افراد باید برای آیندگان این آوازه ها را در ابعاد مختلف اجتماعی، آموزشی، فرهنگی و عمران و آبادانی ادامه دهند تا همچنان فارس در دنیا بدرخشد.

وی با اشاره به اقدامات خیرخواهانه دکتر سید علی ملک حسینی رییس هیات امنای مرکز خیریه آموزشی، پژوهشی و درمانی پیوند اعضای ابوعلی سینا گفت: دکتر ملک حسینی به عنوان یک عالم به تمام معنا در علم پزشکی در کشور و جهان سرآمد است.

وی اظهارکرد: پزشکان زیادی در کشور داریم اما نیک اندیشی، نوع دوستی، توجه به آلام، درد و نیازمندی دیگران تفاوت یک پزشک با دیگر پزشکان است که این ویژگی افراد را سرآمد می کند.

وی با بیان اینکه اگر نیک اندیشی و علم اخلاق در پهنه زندگی افراد از کارگر، کشاورز، مهندس و پزشک وارد شود می تواند مفید باشد، افزود: بسیاری از افراد برای شهرت تلاش می کنند اما روال و روش زندگی این است که باید در حد خود مفید باشیم و هر کس، قدمی در راستای مفید بودن خود برای هم نوع بردارد مشهور هم خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان فارس یادآور شد: دکتر ملک حسینی چون در راستای مفید بودن خود در جامعه تلاش خود را بکار گرفت خدا نیز عنایت کرد تا این فرد مشهور شود و همگان نیکی و روش و منش این عزیز را تحسین و از او تقدیر کنند.

مهندس تبادار افزود: دکتر ملک حسینی با همت والایی که داشته است همه مکانیزم های کمکی را بکار گرفته تا کاری سترگ انجام دهد و مرکز خیریه آموزشی، پژوهشی و درمانی پیوند اعضای ابوعلی سینا را به عنوان یک مرکز بین المللی در استان فارس و شهر صدرا ساماندهی کرد.

وی ادامه داد: مرکز خیریه آموزشی، پژوهشی و درمانی پیوند اعضای ابوعلی سینا هم از نظر تجهیزات، هم از نظر متخصص و توجه به بیماران زمینه ها و ظرفیت های لازم را دارد.

استاندار فارس در ادامه با اشاره به کارهای بزرگ و خیر مرحوم نمازی در شیراز گفت: اگر شیوه سخاوت کرامت و انفاقی که اصول اصلی اخلاق اجتماعی و جزو تاکیدها و آموزه های دینی ما است در دستور کار انسان ها قرار گیرد ماندگاری برای این انسان ها رقم می خورد.

مهندس تبادار همچنین به درخواست ساماندهی پارک حاشیه ای مرکز خیریه آموزشی، پژوهشی و درمانی پیوند اعضای ابوعلی سینا اشاره کرد و افزود: شهردار صدرا و معاون عمرانی استانداری این موضوع را پیگیری می کنند تا ساماندهی لازم صورت بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار