فردا، پایان مهلت ثبت‌نام دوره‌های کاردانی نظام جدید

تهران (پانا) - مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام بیش از ۲۸ هزار داوطلب در دوره‌های کاردانی موسسات غیر انتفاعی و دانشگاه فنی ‌و حرفه‌ای خبر داد و اعلام کرد که این مهلت ساعت ۲۴ فردا شب یکشنبه، ۲۰ خرداد ماه پایان می‌پذیرد.

کد مطلب: ۸۲۸۰۰۷
لینک کوتاه کپی شد
فردا، پایان مهلت ثبت‌نام دوره‌های کاردانی نظام جدید

حسین توکلی در گفت‌وگو با پانا گفت: ثبت‌نام برای شرکت در پذیرش دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیر دولتی سال ۹۷ که پذیرش در آن‌ها صرفا بر اساس سوابق تحصیلی(معدل کل دیپلم) است، از روز یکشنبه ششم خرداد ماه، از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده و با در نظر گرفتن مهلت تمدیدشده ساعت ۲۴ فردا یکشنبه ۲۰ خرداد ماه جاری پایان می‌پذیرد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: تا ساعت ۸ صبح امروز تعداد ۲۸ هزار و ۹۱۹ داوطلب در دوره‌های کاردانی موسسات غیر انتفاعی و دانشگاه فنی ‌و حرفه‌ای ثبت‌نام کردند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام، صرفا اینترنتی انجام می‌گیرد، داوطلبان ضرورت دارد به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال است و با مراجعه به سایت سازمان سنجش با پرداخت مبلغ ۲۲۰ هزار ریال به عنوان وجه ثبت‌نام برای شرکت در پذیرش دوره‌های مذکور اقدام کنند.

به گفته توکلی، داوطلبان علاقه‌مند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی، ضرورت دارد علاوه بر پرداخت ۲۲۰ هزار ریال نسبت به پرداخت ۵۵ هزار ریال دیگر نیز برای دوره‌های مذکور اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار