با حکم استاندار؛

مدیر کل دفتر امورسیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری قزوین منصوب شد

قزوین (پانا) - زاهدی استاندار قزوین با صدور حکمی صفر فضلی را به سمت مدیر کل دفتر امورسیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری قزوین منصوب کرد.

کد مطلب: ۸۲۷۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل دفتر امورسیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری قزوین منصوب شد

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین ،در بخشی از حکم استاندار قزوین خطاب به مدیر کل جدید دفتر امورسیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری قزوین آمده است:نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این ابلاغ تحت عنوان مدیر کل دفتر امورسیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری منصوب می¬گردید.
استاندار در ادامه آورده است: امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها، سازمان¬ها و دستگاه¬های کشوری و لشگری استان و بهره¬گیری از استعداد و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه¬ای (مد ظله) و اجرای برنامه های دولت تدبیر و امید و خدمت¬رسانی هر چه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید.
صفر فضلی دارای مدرک تحصیلی دکتری مدیریت دولتی است که عضویت هیئت علمی دانشگاه امام خمینی(ره)، مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری قزین و معاونت منابع انسانی سازمان برنامه و بودجه قزوین از جمله سوابق کاری ایشان می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار