به همت موسسه قرآنی، فرهنگی بیت الاحزان فارس صورت می گیرد؛

راه اندازی نخستین مدرسه شبانه روزی حفظ و تفسیر کل قرآن کریم در شمال غرب کشور

خبرگزاری پانا: مدیر مدرسه شبانه روزی حفظ و تفسیر کل قرآن کریم امام رضا (ع) از راه اندازی نخستین مدرسه شبانه روزی حفظ و تفسیر کل قرآن کریم بیت الاحزان در شمال غرب کشور خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، یوسف انوری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مدرسه شبانه روزی تا چند ماه آینده در جوار امامزاده چکان و در سه کیلومتری شهرستان مراغه افتتاح می شود.


وی ادامه داد: این مدرسه حدود یک هزار متر مربع زیر بنا داشته و دارای 60 اتاق است که ظرفیت جذب 100 قرآن آموز در طول سال را دارد.


مدیر مدرسه شبانه روزی حفظ و تفسیر کل قرآن کریم امام رضا(ع) بیان داشت: در سال جاری پنج مربی و معلم قرآنی به صورت شبانه روزی برای آموزش در خدمت قرآن آموزان هستند.


انوری همچنین هدف از راه اندازی این مدرسه شبانه روزی حفظ و تفسیر کل قرآن کریم امام رضا(ع) را گسترش فرهنگ قرآنی در شمال غرب کشور عنوان کرد.


وی همچنین از مساعدت و تلاش های حجت الاسلام و المسلمین سید شهاب حسینی، رئیس اداره اوقاف استان آذربایجان شرقی، حجت الاسلام جنتی، رئیس اداره اوقاف شهرستان مراغه و حجت الاسلام و المسلمین عادل، رئیس حوزه علمیه مراغه در راه اندازی این مدرسه شبانه روزی حفظ و تفسیر کل قرآن کریم امام رضا(ع) قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار پانا، مرکز موسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) که از سال 75 با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز به کارکرده در دهستان خیر شهرستان قرآنی استهبان قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار