تاکید استاندار قزوین در بازدید از مرکز انتقال خون؛

دستگاه ها و شهرداریها با مرکز انتقال خون همکاری کنند

قزوین (پانا) - استاندار قزوین با حضور در مرکز انتقال خون قزوین با اهداء کنندگان دیدار و گفتگو کرد.

کد مطلب: ۸۲۷۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
دستگاه ها و شهرداریها با مرکز انتقال خون همکاری کنند

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین ،عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین به همراه میقانی مدیر دفتر استاندار با حضور در پایگاه انتقال خون استان قزوین با جمعی از اهداء کنندگان خون دیدار و گفتگو کرد و در جریان فعالیتهای خیرخواهانه مردم در نجات جان بیماران نیازمند قرار گرفت.
زاهدی در این بازدید از قسمتهای مختلف پایگاه انتقال خون قزوین هم بازدید کرد و پس از دریافت گزارشی از سوی برادران مدیرکل انتقال خون استان برای حل برخی مشکلات این مرکز قول مساعد داد.
استاندار قزوین در این بازدید با تشکر از کمک های خیرخواهانه مردم در اهداء خون گفت: کشور ما بسیار حادثه خیز است و در کنار آن بالا بودن آمار حوادث نیاز به فرآورده های خونی را همواره ضروری می کند.
زاهدی بیان کرد: اهداء مستمر خون توسط خیرین نشان می دهد مردم به اهمیت این کار حیاتی پی برده اند و با نجات جان بیمارانی که به واحدهای خونی نیاز دارند کاری خداپسندانه را پایه ریزی کرده اند که هرگز تعطیل بردار نیست.

وی استقبال مردم از اهداء خون را موجب خرسندی دانست و از اهداء کنندگان تقدیر و تشکر کرد.
استاندار قزوین تصریح کرد: کسانی که خون خود را اهدا می کنند در آزمایشات مرکز از سلامت خون خود هم مطلع می شوند و یک تست کامل را می گذرانند که ارزشمند است.
وی بیان کرد: در بازدیدی که امشب و در شب قدر از این مرکز صورت گرفت با برخی مشکلات اشنا شدیم و در جریان فعالیتها نیز قرار گرفتیم و پیگیری خواهیم کرد تا برای بازسازی ساختمان فعلی و تامین فضایی موقت برای انتقال این مرکز برای بازسازی همکاری لازم صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار