فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) :

آرمان همه مردم ،آزادی فلسطین از چنگال صهیونیست است/امام خمینی(ره)حیات مجددبه فلسطین بخشیدند

قاین (پانا) ـ فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) گفت:امام (ره)مسئله فلسطین را زنده کردند و حیات مجدد به فلسطین بخشیدند و مسئله فلسطین امروز در صدر جهان اسلام قراردارد .

کد مطلب: ۸۲۷۹۱۴
لینک کوتاه کپی شد
آرمان همه مردم ،آزادی فلسطین از چنگال صهیونیست است/امام خمینی(ره)حیات مجددبه فلسطین بخشیدند

سردار قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی پس از پایان مراسم راهپیمایی روز قدس در جمع مردم قاینات اظهارکرد: امروز مسئله فلسطین در حساسیت ترین زمان خود قراردارد

وی افزود:امروز مبارزات مردم فلسطین 100 ساله شده است و 39 سال از راهبرد تاریخی امام عزیر فرمان استراتژیک روز قدس می گذرد

سردار قاسمی ادامه داد:روز قدس متعلق به مردم فلسطین و جهان اسلام نیست و روز قدس مربوط به مستضعفین وجهان اسلام است و همه آنهایی که عدالت خواه و آزادی خواه هستند فلسطین را متعلق به خود می دانند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در ادامه اظهارکرد:در قرآن آمده است که وعده های الهی تحقق پیدا خواهد کرد و مبارزین حقیقی ،مومنین حقیقی وآنهایی که در صراط حق ایستادگی می کنند پیروز هستند و با توجه به این موضوع ما تحلیل می کنیم که قطعا فلسطین پیروز است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع فلسطین و طولانی شدن این مسئله گفت:عامل اصلی طولانی شدن این مبارزه و چالش جهانی صهیونیست است

قاسمی ادامه داد:صهیونیستی که امروز هم بر آمریکا وهم براروپا وهم بر اسرائیل سیطره انداخته است وطراح این نقشه هم استعمار پیر انگلیس بود که موضوع اسلام ومنطقه اسلامی را برای مدتهای طولانی دچار چالش کرد.

وی با بیان این که مردم فلسطین از آغاز مبارزه با استثمارگری و سلطه گری جهان خواران ،به ویژه غرب و آمریکا مواجه بودند گفت:هیچ گاه مردم فلسطین رضایت به اشغال سرزمین های خودشان را ندادند

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) تصریح کرد:عملکرد رژیم قدس یک عملکرد استکباری ،درنده خویی ،تجاوز گری و وحشی خویی است که به رژیم کودک کش مشهور شده است

وی مبارزه با طاغوت در اسلام یک تکلیف دانست وگفت: رژیم صهیونیستی یک الگوی طاغوتی است وتکلیف همه انبیاء واولیا و ائمه معصومین و مردم حق جو ،اصلاح طلب و صالح این است که به دنبال پیروزی حق و نابودی باطل بودند.

سردار قاسمی گفت:مبارزه با طاغوت یک تکلیف شرعی و دینی و یک مبارزه دائمی است که ملتها و دولت ها باید آن را دنبال کنند .

وی افزود:طی 100 سال گذشته این ملتها بودند که از مردم فلسطین حمایت کردند و متاسفانه این دولتها بودند که به مردم فلسطین خیانت کردند .

دولتها عموما یا سکوت کردند و یا ازرژیم صهیونیستی حمایت کردند و یا هزینه های اسرائیل غاصب را پرداختند

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهارکرد:قبل از انقلاب اسلامی مسئله قدس به فراموشی می رفت وبسیاری از سران کشور های عربی سکوت کرده بودند و یا پشت صحنه از دولت اسرائیل غاصب حمایت می کردند و امروز هم نقشه استکبار این است که مسئله فلسطین در تاریخ به فراموشی سپرده شود.

وی افزود:امام مسئله فلسطین را زنده کردند و حیات مجدد به فلسطین بخشیدند و مسئله فلسطین امروز در صدر جهان اسلام قراردارد .

سردار قاسمی ادامه داد:امروز مسئله فلسطین به یک پیام آزادی خواهانه ،حرکت آزادی خواهانه وبه یک جنبش مردمی وبه یک حرکت حق طلبانه تبدیل شده است.

وی گفت: روز قدس یوم الله است چرا که در سراسر دنیا همه نمازگذاران به سوی میعادگاهها ومصلی ها و مساجد در حرکت هستند و امروز مردم فلسطین علی رغم حلقه های امنیتی به سوی قبله اول مسلمین در حرکت هستند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) ادامه داد:مسئله قدس یک مسئله الهی جهانی و یک مسئله سیاسی جهانی است ومسئله قدس مسئله سیاسی دنیای اسلام است

وی گفت:قدس متعلق به اسلام است، قدس پایگاه اسلام است وهمه مسلمانان تکلیف دارند که به هر شکلی که می توانند از قدس حمایت کنند .

قاسمی اضافه کرد:امروز مردم فلسطین تنها نیستند و قریب به 1/5 مسلمان حامی مردم فلسطین هستند

وی گفت:امروز مسئله احیاء ساخت مسجد الاقصی و ایستادن در مقابل متجاوزین تکلیف همه مسلمانان جهان اسلام خواهد بود.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) با بیان این که امام به مبارزات مردم فلسطین جهت داد و آن را جهانی کرد گفت:هرآنچه استکبار غرب و اسرائیل برسر ایران می آورد به دلیل حمایت های بی شائبه و بی دریغ ملت ایران و رهبر ایران از مردم مظلوم فلسطین است .

وی گفت:امروز ملتهای جهان ،چه شیعه و چه سنی و همه مذاهب مسئله قدس وحمایت از قدس را وظیفه خود می دانند ونجات قدس برای جهان اسلام یک مسئله اصلی است و آرمان همه مردم ومسلمانان دنیا آزادی فلسطین از چنگال صهیونیست است .

سردار قاسمی گفت: روز قدس روز بیداری ملتها و دولتهای خفته است ومسئله قدس در سرتاسر دنیا برای جوانان الگوست ومبارزات جوانان فلسطینی برای جوانان جهان اسلام الگوست .

وی بیان داشت:امروز ظلم ستیزی مسئله اول مسلمانان جهان است و 8 سال است که مسئله فلسطین به حاشیه رفته است و استکبار جهانی با طرح توطئه داعش انحرافی را در ذهن ها ایجاد کرد و با این مسئله می خواست فلسطین به فراموشی سپرده شود تا استکبار جهانی به راحتی بتوانند هر بلایی را بر سر مردم فلسطین بیاروند واین توطئه هم شکست خورد .

قاسمی گفت:امروز اسرائیل در حال استراحت است و کشورهای عربی و داعش کارهای اورا انجام می دهند واتاق فکر غرب به این نتیجه رسیده است که حامیان فلسطین و حمایت کنندگان می توانند کشورهای حاشیه خلیج فارس باشند و اینها در مقابل جبهه مقاومت قراربگیرند واین توطئه جدید آمریکا در حمایت از اسرائیل غاصب کشورهای منطقه را ساماندهی می کند و تلاش آمریکا این است که اسرائیل حفظ شود

وی افزود:کشورهای عربی قربانی صهیونیست هستند و آنها رادر مقابل ایران قرار داده اند و ملتهای اسلامی بیدار شده اند واین توطئه با تدبیر راهبردی مقام معظم رهبری خنثی خواهد شد .

سردار قاسمی در بخش پایانی سخنان خود گفت: چرا هجمه ها بر علیه ایران شده است و اسرائیل و مستکبرین برعلیه ایران موضع گیری می کنند؟

وی افزود: چون ایران مرکز احیای قدس و مرکز بیداری اسلامی است و مرکز مبارزه و مقاومت است و حمایت معنوی از فلسطین و لبنان و خط جبهه مقاومت دارد و تلاش استکبار این است که این خط جبهه مقاومت را از حمایت معنوی و نفوذ معنوی ایران خارج کند ودرحالی که نفوذ معنوی ایران در قلب اروپا و آمریکا و آفریقاست .

وی گفت: وظیفه مااین است که در مقابل هجمه دشمن باید مسائل قومی و قبیله ای کنار گذاشته شود و اتحاد حقیقی و منسجم بین مسلمانان به وجود آید ،وحدت حول محور رهبری و ولایت فقیه ایجاد شود و مبارزه با تروریسم ،مقاومت وایستادگی،بیداری ملت های اسلامی ،مبارزه مردم فلسطین در اولویت قرار گیرد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار