نماینده ولی‌فقیه در استان البرز: هدف اسرائیل ایجاد شکاف در جهان اسلام است

کرج (پانا) - نماینده ولی‌فقیه در استان البرز گفت: نابودی بیداری اسلامی و ایجاد شکاف در جهان اسلام خواسته اسرائیل و دیگر مستکبران است.

کد مطلب: ۸۲۷۸۸۷
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز: هدف اسرائیل ایجاد شکاف در جهان اسلام است

آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرج، بابیان اینکه رژیم صهیونیستی به‌شدت خواستار از بین بردن مقاومت و بیداری اسلامی بود، اظهار کرد: ایجاد شکاف در جهان اسلام از مهم‌ترین اهداف در دستور کار مستکبران است.

وی در ادامه بابیان اینکه اقدامات دشمنان اسلام علیه کشور با هوشیاری رهبر معظم انقلاب و مردم همیشه درصحنه، خنثی‌شده است، تأکید کرد: مقاومتی که اسرائیل سعی در خواباندن آن با گلوله دارد، پیروز خواهد بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه عده‌ای از سران خودفروخته کشورهای غربی در حال به رسمیت شناختن اسرائیل هستند، گفت: با شکست‌های پیاپی آل سعود، رژیم صهیونیست به‌شدت آسیب‌پذیر شده است.

وی بابیان اینکه اسلام زدایی و اسلام هراسی از مهم‌ترین برنامه‌های دشمنان اسلام است، تصریح کرد: دستاورد آن‌ها با هزینه‌های بسیار هیچ خواهد بود. صبح نزدیک است و به‌زودی همگی خواهیم شنید که قدس اولین قبله مسلمانان جهان از دست رژیم فاسق صهیونیست آزادشده است.

آیت‌الله حسینی همدانی ضمن تشکر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی کوبنده و دشمن‌شکن روز قدس، گفت: پس از ۴۰ سال از انقلاب همه مردم دوباره درصحنه حاضر شدند و پیام گویا و روشن که سیاست‌های کلان دشمنان اسلام خنثی‌شده و مرگ اسرائیل نزدیک است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مراسم ارتحال امام خمینی (ره)، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب به بازگشت فعالیت هسته‌ای دستور دادند و به خارجی‌های مستکبر و داخلی‌های واداده فهماندند که خواستار نگه‌داشتن برجام به هر قیمتی نیستیم.

به گفته وی نماز گذاران خواستار عمل کردن مسئولان به دستورات رهبر معظم انقلاب هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار