فریاد های کوبنده روز قدس تیری آتشین بر قلب استکبار است

کاشمر (پانا)- همزمان با روز قدس و در جمعه ی آخر ماه رمضان ، مردم همیشه در صحنه کاشمر، با اقتدار و صلابت به میدان آمدند و نشان دادند که شهر شهید مدرس تا پای جان حامی رهبر و فلسطین می ماند .

کد مطلب: ۸۲۷۸۸۶
لینک کوتاه کپی شد
فریاد های کوبنده روز قدس تیری آتشین بر قلب استکبار است

در این راهپیمایی از همه اقشار مردم حضور داشتند و به گفته ی خودشان که در مصاحبه با خبرنگار پانا شرکت کرده بودند، انگیزه ی همه ی انان مشترک بود . مادر بزرگ و پدر بزرگ ، پیر و جوان ، مسئول و دانش آموز همه به یک هدف به خیابان آمده بودند و آن، نابودی اسرائیل و آل سعود، دفاع از مظلومان فلسطین ،بیزاری از استکبار جهانی، اطاعت از دستور رهبری ، میثاق با شهیدان و ادای وظیفه ی دینی بود.

فریاد های کوبنده : مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل و آل سعود کافر، اسرائیل کودک کش نابود باید گردد ، خامنه ای خمینی دیگر است، ولایتش ولایت حیدر است ، و فریاد های زیبا و به حق دیگری که از زبان هر زن و مرد روزه داری در این روز ، تیری آتشین بر قلب استکبار بود .

گفتنی است راهپیمایی ساعت 11 و نیم از میدان مرکزی شروع و راهپیمایان حد فاصل بین میدان مرکزی تا حرم امامزاده سید حمزه ع را با فریاد های کوبنده و آتشین خود طی کردند سپس به کوری چشم دشمنان نماز جمعه روز قدس را با شکوه تراز همیشه در سالن اجتماعات امامزاده سید حمزه ع برگزار کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار