مسلمانان از قبله نخستشان هرگز نخواهند گذشت

سمنان (پانا) - نماینده ولی‌فقیه در فرودگاه‌های کشور، باتاکید بر اینکه مسلمانان از قبله نخستشان هرگز نخواهند گذشت، گفت: مردم فلسطین باید صبوری کنند چراکه نابودی اسرائیل نزدیک است و آن‌ها به حقشان خواهند رسید.

کد مطلب: ۸۲۷۸۷۴
لینک کوتاه کپی شد
مسلمانان از قبله نخستشان هرگز نخواهند گذشت

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم علیزاده، در جمع مردم سمنان به آیات فراوانی که برای حمایت از برادران و خواهران مسلمان ذکر شده اشاره کرد و گفت: حمایت‌های مردم مسلمان از فلسطین اشغالی اسباب نابودی اسرائیل را فراهم می‌کند.

وی بابیان اینکه نابودی اسرائیل با این حمایت‌ها نزدیک است و قدس شریف به دست مسلمانان آزاد خواهد شد خاطرنشان کرد: امام خامنه ای رهبر انقلاب در سخنرانی اخیر شجاعانه از مردم مظلوم فلسطین دفاع کردند و به حق ایشان جانشین امام راحل هستند.

نماینده ولی‌فقیه در فرودگاه‌های کشور، وظیفه مسلمان جهان، را ایستادگی دربرابر جنایات غاصب اشغالگر قدس و حمایت از آرمان‌های فلسطین عنوان کرد و گفت: روز جهانی قدس تا زمان محو این غده سرطانی و فتح بیت‌المقدس ادامه می‌یابد.

علیزاده با تاکید بر اینکه نباید در برابر آمریکا و اسرائیل نرمش کرد ادامه داد: باید با اتحاد و وحدت باید در برابر یاوه گویی های آن ها ایستادگی کرد.

نماینده ولی‌فقیه در فرودگاه‌های کشور، با بیان اینکه استکبار جهانی و اسرائیل به غیر از جنگ روانی نمی توانند اقدامی دیگر بر علیه ایران کنند اضافه کرد: باید به این یاوه گویان بگوییم که هیچ غلطی نمی توانید بکنید.

وی ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی امروز گفت: این حضور جواب دندان شکنی به زیاده خواهی های امریکا است.

نسخه رهبری معظم انقلاب برای مقابله با امریکا استوار و مبتنی بر وحدت، اتحاد و انسجام است

نماینده ولی‌فقیه در فرودگاه‌های کشور، در بخش دیگر سخنان خود به تهدید ایران به وضع تحریم های بی سابقه از سوی امریکا اشاره کرد و اظهار داشت: نسخه رهبری معظم انقلاب برای مقابله با امریکا استوار و مبتنی بر وحدت، اتحاد و انسجام است.

وی از رهبری معظم انقلاب به عنوان رهبری شجاع و حکیم و دشمن شناس نام برد و افزود: رهبری انقلاب در همه این سال ها جا پای جای پای حضرت روح الله گذاشته و بدون ذره ای ترس و واهمه از امریکا و اسرائیل در برابر زیاده خواهی های انان ایستاده است.

علیزاده بر اقتدار کشور در منطقه و جهان از ابعاد مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، نظامی، هسته‌ای و ... تاکید داشت و گفت: در برابر آمریکا و اسراییل نباید نرمش کرد چراکه این کشورها مدام در حال توطئه‌چینی علیه ایران اسلامی و انقلاب هستند.

نماینده ولی‌فقیه در فرودگاه‌های کشور،ضمن اشاره به بازی گرفته شدن ایران در مقوله برجام، اظهارداشت: اروپا نیز مانند آمریکا قابل‌اعتماد نیست لذا دولتمردان باید در برابر این کشورها نیز هوشیار باشند چراکه اینان از یک‌سو، حمایت از تروریسم را در دستور کاردارند و از سوی دیگر درباره گسترش روابط سخن می‌گویند.

دشمنان دل به موریانه های داخلی بسته اند

وی بصیر بودن در شرایط کنونی، را مهم دانست و افزود: همانطوری که رهبری فرزانه انقلاب فرمودند دشمن از جنگ مستقیم با جمهوری اسلامی ناامید شده و لذا دل به موریانه های داخلی بسته است.

علیزاده ایجاد دوگانگی در داخل کشور را یکی از اهداف دشمنان اعلام کرد و افزود: دشمنان کور خواندند و نمی توانند ایران اسلامی را دو شقه کنند چرا که نسخه ای که رهبری فرزانه انقلاب برای کشور پیچیده بر اتحاد و یکپارچگی استوار است و ملت ایران یکپارچه پشت سر رهبری انقلاب ایستادند.

وی با یادآوری این مطلب که اعتماد به کشورهای اروپایی کاملاً غلط است چراکه اروپایی‌ها نیز از دشمنان سرسخت ایران اسلامی هستند و در جنگ تحمیلی کمک‌های بسیاری را به ارتش صدام ارائه کردند خاطرنشان کرد: در حال حاضر قانون جنگلی در دنیا حکومت دارد و بر این اساس هرچه قدرت بیشتری داشته باشیم‌ می‌توانیم پیروز میدان نبرد با دشمنان باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در فرودگاه‌های کشور، از راه‌اندازی جنگ نیابتی در ایران خبر داد و گفت: دشمن از مقابله مستقیم با ایران می‌ترسد و امروز با تشکیل گروهک‌های تروریستی و تکفیری داعش درصدد ایجاد اختلاف بین مسلمانان شیعه و سنی هستند.

وی، با اشاره به تهدیدات ترامپ و نتانیاهو بر علیه ایران اسلامی گفت: آنها باید بدانند که اگر گلوله ای به یکی از مراکز ما برسد تلاویو و حیفا را با موشک های ایران اسلامی با خاک یکسان می کنیم.

قدرت موشکی ما برای بازدارندگی و دفاع از کشورمان است

نماینده ولی‌فقیه در فرودگاه‌های کشور، ادعای ایجاد ائتلاف جهانی برعلیه ایران را خنده دار خواند و اظهار کرد: مگر در جنگ هشت ساله بر علیه ایران و یا در این 40 سال گذشته همواره این ائتلاف جهانی را بر علیه ایران راه نینداخته اید که امروز بخواهید ائتلاف تشکیل دهید.

علیزاده همچنین با اشاره به اینکه توان موشکی ایران قابل مذاکره نیست گفت: در قانون جنگلی که در دنیای امروز حاکم شده باید زور داشت و لذا مذاکره ای درباره توان موشکی مان نخواهیم داشت.

وی افزود: البته قدرت موشکی ما برای حمله به کشور دیگری نیست بلکه برای بازدارندگی و دفاع از کشورمان است.

علیزاده با تاکید بر اینکه باید مراقب توطئه‌ها باشیم ادامه داد: امروز بعضاً شاهد هستیم که برخی مسئولان در داخل کشور سخنانی را به زبان می آوردند که دل دشمنان را شاد می‌کند، لیکن باید با بصیرت از این مسائل دوری کرد.

نماینده ولی‌فقیه در فرودگاه‌های کشور، افزود: ایران و اسلام هراسی، حربه دشمنان در دنیای رسانه‌ای است و دلیل آن نیز ناامیدی استکبار جهانی از حمله نظامی به ایران قلمداد می‌شود لذا باید در این باره هوشیار بود.

وی اضافه کرد: برای وجب به وجب این نظام جمهوری اسلامی خون ها داده شده و باید به دشمنان نظام بگویم که ملت ایران با جنگ روانی درجا نخواهد زد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار