بررسی مدافعان راست حاضر در لیست تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸

حسین کعبی: در غیبت وریا، منتظری بهترین گزینه برای دفاع راست است

بهترین‌های ایران از تیم ملی خط خوردند اما برخی روزه سکوت گرفته‌اند

تهران (پانا) - مدافع راست تیم ملی ایران در جام جهانی 2006 معتقد است با حذف وریا غفوری از تیم ملی، بهترین گزینه برای بازی در این پست پژمان منتظری است.

کد مطلب: ۸۲۷۸۶۹
لینک کوتاه کپی شد
حسین کعبی: در غیبت وریا، منتظری بهترین گزینه برای دفاع راست است

حسین کعبی، مدافع راست تیم ملی ایران در جام جهانی 2006 در گفت‌وگو با پانا درباره نفرات حاضر در لیست تیم ملی در پست دفاع راست گفت: برای پست دفاع راست در میان نفراتی که کی‌روش انتخاب کرده من فکر می‌کنم پژمان منتظری از همه بهتر است. البته وریا غفوری هم در این پست خیلی به کار می‌آمد و عملکرد خوبی داشت اما متأسفانه خط خورد. ولی در هرحال با توجه به گزینه‌های باقی مانده پژمان از هم بهتر است چرا که چهار سال پیش هم در این پست در جام جهانی حضور داشته و تجربه خوبی دارد.

وی ادامه داد: جام جهانی یکی از سخت‌ترین تورنمنت‌های فوتبال است و بهترین‌های جهان در این رویداد مهم حضور پیدا می‌کنند. به نظرم نسبت به رامین رضاییان و محمدرضا خانزاده در پست دفاع راست منتظری بهتر باشد چرا که با توجه به خونسردی که دارد راحت‌تر بازی می‌کند و تیم از این ناحیه به مشکل نمی‌خورد.

کعبی در مورد بازیکنانی که امسال در جام جهانی حضور ندارد و به نوعی غایب بزرگ تیم ملی محسوب می‌شوند، گفت: متأسفم که ما این دوره بزرگانی مثل وریا غفوری و سید جلال حسینی را در ترکیب تیم نداریم. از نظر من که بیست سال عمرم را در فوتبال گذراندم اگر علی علیپور امسال خانه‌نشین می‌شد بهتر بود چرا که هر بازیکنی هدف اول و آخرش حضور در تیم ملی است و خیلی سخت است برای بازیکنی که آقای گل لیگ است به تیم ملی در جام جهانی دعوت نشود.

وی افزود: من به جرات می‌توانم بگویم که علیپور می‌توانست جزو 23 بازیکن دعوت شده به جام جهانی بوده باشد اما متأسفانه هم در حق او و هم بزرگانی مثل وریا غفوری و سید جلال حسینی اجحاف شد. ما اکنون بازیکنی داریم که در تیم باشگاهی خود بازی نکرده اما به تیم ملی دعوت شده اما بازیکنانی مثل وریا و سید جلال با دلایل غیرمنطقی از حضور در جام جهانی محروم شدند. از نظر من غایبان بزرگ تیم ملی علی علیپور، کاوه رضایی، سید جلال حسینی و وریا غفوری هستند که به خاطر سلیقه سرمربی از جام جهانی محروم شدند.

مدافع اسبق تیم ملی ایران ادامه داد: کی‌روش اگر بعد از جام جهانی نتیجه نگیرد در مورد فدراسیون، مسئولان ما، نداشتن بازی تدارکاتی و ... حرف می‌زند و همه را به باد انتقاد می‌گیرد اما زمانی که بهترین مهره‌های تیم ملی را به جام جهانی دعوت نکرد همه روزه گرفتند و سکوت کردند و هیچ کس اعتراض نکرد.

وی در پایان گفت: ما در جام جهانی گروه سختی داریم و همه این موضوع را به خوبی می‌دانند. متأسفانه کشوری مثل عربستان که از نظر فوتبال نسبت به ما ضعیف‌تر است بازی دوستانه با بهترین کشورها را دارد آن‌وقت ما باید با تیم امید ازبکستان بازی تدارکاتی داشته باشیم. در هر حال رقابت خیلی سخت است و امیدوارم واقع بینانه باشیم و مردم را گول نزنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار