فرماندار بیجار:قدس یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری و ملت ایران است

بیجار(پانا)-صبح امروز در راهپیمایی روز قدس علی اکبر ورمقانی فرماندار بیجار عنوان کرد: روز قدس یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری و ملت ایران است

کد مطلب: ۸۲۷۸۶۱
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار بیجار:قدس یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری و ملت ایران است

علی اکبر ورمقانی در سخنرانی خود بین مردم بیجار در تجمع راهپیمایی روز قدس گفت: قدس و بیت المقدس برای امام خمینی(ره) جایگاه و ارزش بسیاری داشت که آخرین جمعه ماه رمضان را به روز قدس نامگذاری کرد و این روز یکی از یادگاران ارزشمند امام خمینی(ره) است.

وی بیان کرد: انقلابیون قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و در دهه ۴۰ و ۵۰ تحت فرماندهی حضرت امام مخالفت و انزجار خود را از حکومت غاضب صهیونیستی اعلام کردند.

فرماندار بیجار ادامه داد: به برکت جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب مساله قدس یکی از دغدغه های کشور شد. وی گفت: قدس و بیت المقدس برای امام خمینی(ره) انقدر جایگاه و ارزش داشت که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نامگذاری کردند.

ورمقانی عنوان کرد: یکی از یادگاران ارزشمند، تاریخی و جاودانه امام خمینی(ره) است که رقم زدند و به یادگار گذاشتند و این ابتکار امام اجازه نداد تا قبله اول مسلمین را از یاد ها ببرند.

وی اظهار کرد: امروزه روز قدس یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری و ملت ایران از تمامی قومیت ها و مذاهب است که نباید به هیچ وجه از یادها و خاطره ها فراموش شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار