۹۳۳ واحد خون، هدیه شب زنده داران البرزی در لیالی قدر

کرج (پانا) - شب زنده داران البرزی در لیالی قدر امسال 933 واحد خون اهدا نمودند.

کد مطلب: ۸۲۷۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد
۹۳۳ واحد خون، هدیه شب زنده داران البرزی در لیالی قدر

محمدرضا مهدی زاده مدیرکل سازمان انتقال خون البرز ضمن تشکر از مراجعه پرشور مردم استان گفت : در لیالی قدر تعداد 1288 نفر به مراکز انتقال خون استان مراجعه که از این تعداد 933 واحد خون اهدا گردیده؛ بدین ترتیب حدود بیست و هفتم و نیم درصد از مراجعه به دلایل مختلف پزشکی معاف موقت یا دائم گردیدند.

مهدی زاده افزود: خونهای اهدایی در این سه شب از سلامت بسیار بالایی برخوردار بوده و با کمترین ضایعات روبرو بودیم. و در حال حاضر خونهای اهدایی فرآوری و آزمایش های لازم بروی آنها انجام و آماده توزیع در مراکز درمانی استان می باشد .

وی در ادامه از مردم عزیز و به خصوص اهداکنندگان مستمر در سراسر استان خواست تا پایان ماه مبارک رمضان به مراکز خونگیری فعال در استان مراجعه و با اهدای خون سالم ، نجات بخش بیماران نیازمندان به این ماده حیاتی شوند .

مهدی زاده تصریح کرد: تا پایان ماه مبارک رمضان مراکز انتقال خون علاوه بر شیفت صبح در شیفت شب نیز از ساعت 19 الی 24 فعال و پذیرای اهداکنندگان عزیز می باشد .

وی در پایان خاطرنشان کرد: مرکز جامع خونگیری مهربانو واقع در گوهردشت - خیابان قائم (داریوش) ابتدای کوچه آریا علاوه بر اهدای خون پذیرای اهداکنندگان پلاسما نیز می باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار