حضور پر شور فرهنگیان و دانش آموزان آذربایجان غربی در راهپیمایی روز قدس

ارومیه (پانا) - فرهنگیان و دانش آموزان استان آذربایجان غربی همچون سالهای گذشته با شکوه خاصی در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافتند.

کد مطلب: ۸۲۷۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد
حضور پر شور فرهنگیان و دانش آموزان آذربایجان غربی در راهپیمایی روز قدس

این راهپیمایی از ساعت 11 صبح در ارومیه، 41 شهر دیگر و حتی برخی از روستاهای بزرگ استان آغاز شد و راهپیمایان پس از طی مسیرهای از پیش تعیین شده با سر دادن شعارهای ضد استکباری و ضد صهیونیستی در میعادگاههای نمازجمعه، نماز دشمن شکن جمعه را برگزار کردند.

با وجود گرمای در بسیاری از شهرهای استان، فرهنگیان استان آذربایجان غربی در کنار سایر اقشار مردم استان در صف های به هم فشرده حمایت خود را از فلسطین و ملت های مظلوم منطقه اعلام کردند.

علاوه بر دیگر شهرها، راهپیمایی پرشوری نیز در ارومیه برگزار شد و مردم این شهر مسیر میدان ولایت فقیه تا مصلای امام خمینی (ره) را با سردادن شعارهایی در حمایت از ملت های آزادیخواه و بر ضد رژیم صهیونیستی، آمریکا و کشورهای زورگوی غربی طی کردند.

در این مراسم فرهنگیان و مردم روزه دار ارومیه با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود، مرگ بر این ظلم و بر این جنگها قدس رها می شود از چنگالها، محو اولاسان آمریکا، محو اولاسان اسرائیل، آمریکانین جانینا لرزه سالار حزب الله، رهبر اگر فرمان دهد جان را نثارش می کنیم، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده،خامنه ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است انزجار خود را از استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی نشان دادند.

در طول راهپیمایی نیز دانش آموزان و دانشجویان ارومیه ای اقدام به حمل پرچم کشور فلسطین و حزب الله کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار