محمدی‌مهر: خودم را برای روزهای سخت استقلال آماده کردم

تهران (پانا) - مدافع جدید تیم فوتبال استقلال گفت که خودش را برای روزهای سخت آبی‌پوشان آماده کرده است.

کد مطلب: ۸۲۷۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد
محمدی‌مهر: خودم را برای روزهای سخت استقلال آماده کردم

فرشاد محمدی‌مهر، خرید جدید تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه درباره حضورش در جمع آبی‌پوشان گفت: من در خانواده فوتبالی بزرگ شدم و همه همبازیان و دوستان من می‌دانند که عاشق استقلال هستم و حالا نیز به آرزوی خودم رسیدم و از این موضوع خیلی خوشحالم.

وی افزود: رسیدن به استقلال هدف اول من بود، اما من به دنبال درخشش در تیمی هستم که همیشه عاشق آن بوده‌ام. می‌دانم که کار سختی دارم و چند نفر نیز این موضوع را به من گفتند، اما در سختی‌ها می‌توان پیشرفت کرد و من خودم را برای روزهای سخت آماده کرده‌ام.

محمدی‌مهر درباره تجربه کار کردن با شفر تصریح کرد: ما فصل گذشته دو بار با استقلال بازی کردیم و در نیم‌فصل دوم واقعاً قوی‌ترین تیم لیگ را دیدیم. استقلال با شفر کاملاً در سبک بازی متفاوت شده بود. مطمئناً قوی‌ترین تیم فصل گذشته، استقلالِ شفر بود.

وی ادامه داد: می‌دانم که شفر بازیکنان را خیلی خوب برای مسابقات از نظر روحی و روانی آماده می‌کند و توجه زیادی به تمامی اعضای تیم دارد. من نیز دوست داشتم با یک مربی خارجی مانند ایشان کار کنم و این اتفاق یک نکته مثبت برای من خواهد بود.

خرید تازه استقلال درباره دیدارهای حساس استقلال در هفته‌های ابتدایی فصل و حضور در لیگ قهرمانان آسیا، عنوان کرد: استقلال باشگاه بسیار بزرگی است و همواره دیدارهای حساسی پیش رو دارد. من برای شروع فصل و بازی‌های بزرگ لحظه‌شماری می‌کنم. استقلال چه از لحاظ بازیکن و چه از لحاظ کادر فنی و مدیریتی شرایط خوبی دارد و مشکلی برای دیدارهای ابتدای فصل وجود ندارد.

محمدی‌مهر در پایان خاطر نشان کرد: استقلال فصل گذشته تیم بسیار خوبی بود و با توجه به حفظ این تیم و افزایش شناخت شفر، نتیجه گرفتن برای استقلال آسان‌تر از فصل گذشته باشد. من برای کسب موفقیت و جام به استقلال آمدم و می‌دانم که همه مجموعه نیز این هدف را دنبال می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار