نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:

حمایت از مردم فلسطین مهمترین رسالت مسلمانان است

سمنان (پانا) - نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بابیان اینکه مردم مظلوم فلسطین بیش از ۷۰ سال است که زیر بار ظلم قرار گرفتند، گفت: مهمترین رسالت مسلمانان حمایت از این مردم مظلوم است.

کد مطلب: ۸۲۷۷۳۴
لینک کوتاه کپی شد
حمایت از مردم فلسطین مهمترین رسالت مسلمانان است

آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی در جمع اصحاب رسانه به میزبانی دفتر خود، ضمن دعوت همگانی از مردم استان سمنان برای حضور در راهپیمایی روز قدس، تأکید کرد: حمایت از مردمی که ۷۰ سال درگیر ظلم و ستم هستند، رسالت عمومی مردم مسلمان جهان، ایران اسلامی و استان سمنان است.

وی بابیان اینکه حمایت از مردم مظلوم فلسطین که تعداد زیادی شهید و جانباز در مقابله با ظلم و جور دادند، وظیفه همگانی است، افزود: حضور در راهپیمایی روز قدس یک نوع عبادت است.

حمایت از فلسطین آرمان انقلاب اسلامی

امام‌جمعه سمنان با تأکید بر اینکه حضور مردم در روز قدس دشمنان را مأیوس می‌کند، گفت: دشمنان به دنبال اهداف مخربی هستند که حضور پرشور مسلمانان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین آن‌ها را از اجرای اهداف و توطئه‌هایشان مأیوس خواهد کرد.

آیت‌الله شاهچراغی با تأکید بر اینکه عموم مردم استان سمنان در اقشار مختلف می‌بایست در راهپیمایی روز قدس حضور به هم رسانند، گفت: گروه‌های سیاسی و جناحی مختلف مشارکت گسترده در این راهپیمایی را به منصه ظهور برسانند.

وی بابیان اینکه حمایت از مردم مظلوم فلسطین در زمره آرمان‌های انقلاب اسلامی است که از آن دست بر نخواهیم داشت، بیان کرد: این امر یکی از مهم‌ترین مسائلی است که دشمنان باید بدانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار