رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان:

مسیرهای راهپیمایی روز قدس در استان سمنان اعلام شد

سمنان (پانا) - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان از برگزاری راهپیمایی روز قدس در بیش از 60 نقطه این استان خبر داد و مسیرهای راهپیمایی را اعلام کرد.

کد مطلب: ۸۲۷۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد
مسیرهای راهپیمایی روز قدس در استان سمنان اعلام شد

حجت الاسلام غلامرضا قندهاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان ضمن اعلام مسیرهای برگزاری راهپیمایی روز قدس در سراسر استان سمنان گفت: حضرت امام خمینی(ره) آخرین جمعه از ماه پرخیر و برکت رمضان را به نام روز جهانی قدس نام‌گذاری کردند تا در این روز ملت بزرگوار و شریف ایران اسلامی در کنار دیگر مردم مسلمان در اقصی نقاط جهان در نمایشی از وحدت، یکپارچگی و همدلی به حمایت از مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین بشتابند و بر آزادی قدس شریف، اولین قبله‌گاه مسلمانان از یوغ اشغالگران و متجاوزان صهیونیستی پافشاری کنند.

قندهاری نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس نشانه تدبیر و دوراندیشی حکیمانه امام راحل برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین بوده تا برای همیشه مساله فلسطین در یاد و خاطره مسلمانان عالم زنده بماند و فراموش نکنند که بیت المقدس پاره تن اسلام است.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه انقلاب اسلامی با شعار حمایت از مظلومان همواره از مظلومان و ستمدیدگان فعالیت می‌کند، از همین رو مردم ایران در این راهپیمایی با حضوری پرشور حاضر می شوند.

قندهاری گفت: امروزه هجمه های وارد به منطقه با حمایت آمریکا و عربستان یکی از دلایل برپایی هرچه با شکوه تر مراسم راهپیمایی روز قدس است.

وی با اشاره به مسیرها و زمان آغاز راهپیمایی روز جهانی در سراسر استان سمنان گفت: این راهپیمایی در شهر سمنان ساعت 11 از میدان امام رضا (علیه السلام) به سمت مصلی نمازجمعه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علیزاده نماینده ولی فقیه در فرودگاه های کشور، سرخه ساعت 10:30 از میدان ولی عصر (عجل الله تعالى فرجه الشریف)به سمت حسینیه شهداء با سخنرانی حجت الاسلام مصطفی فاطمی بصیر و درجزین ساعت 11:30 از مسجد قائم (عجل الله تعالى فرجه الشریف) به سمت مصلی نماز جمعه این شهر با سخنرانی محمدحسن پیرچه مسئول نمایندگی شورای سیاسنگذاری ائمه جمعه استان سمنان برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان همچنین با بیان اینکه زمان آغاز راهپیمایی روز جهانی قدس در دامغان ساعت 11:30 از میدان شهدا به سمت مصلی نمازجمعه با سخنرانی ابوالفضل حسن بیگی نماینده شهرستان دامغان درمجلس شورای اسلامی و دیباج از ساعت 11:30 از از میدان امام خمینی(ره) به سمت مصلی نماز جمعه این شهربا سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین ابوالفضل غزالی است، افزود: این راهپیمایی در امیریه بعد از نماز ظهر و عصر ازمسجد جامع به سمت میدان شهدا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین احمد فوادیان امام جمعه موقت دامغان و کلاته رودبار نیز ساعت 11:30 با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین کریمی از اساتید حوزه علمیه قم از میدان امام خمینی(ره) به سمت گلزار شهداء خواهد بود.

قندهاری، با بیان اینکه مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در مهدیشهر هم ساعت 11:30 با سخنرانی ناجی معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان از میدان امام رضا(علیه السلام) به سمت مصلی نمازجمعه اعلام شده است ادامه داد: راهپیمایی روز قدس در شهمیرزاد نیز از ساعت 10:30 با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین روشن بین از مسجد دروازه به سمت میدان امام خمینی(ره) و مصلی نماز جمعه آغاز می شود.

وی افزود: مسیر و زمان راهپیمایی روز جهانی قدس در شاهرود نیز ساعت 11:30 با سخنرانی حسینی نماینده مردم شهرستان های شاهرود ومیامی درمجلس شورای اسلامی از خیابان تهران (مقابل راهنمایی و رانندگی) به سمت مصلی نماز جمعه(جنب گلزار شهداء) ، شهر میامی راس ساعت 11:30 با سخنرانی حجت الاسلام غلامرضا صفایی پور امام جمعه میامی از میدان بسیج به سمت مصلی نمازجمعه، بیارجمند ساعت 11:30 از میدان قدس به سمت مصلی نمازجمعه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عباس نژاد رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهر بیارجمند، کلاته خیج ساعت 11:45 از میدان امام حسین (علیه السلام) به سمت حسینیه اعظم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین خداپرست امام جمعه شهر کلاته خیج ، بسطام ساعت11:30 با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین رضوی‌نسب،امام جمعه شهر بسطام از میدان امام خمینی(ره) امامزاده محمد(علیه السلام) به سمت امام زاده سید ابوالقاسم(علیه السلام) و مجن هم ساعت 11 با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی از قم از گلزار شهداء به سمت مسجد جامع شهر برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: مسیرها و زمان آغاز راهپیمایی روز جهانی قدس در گرمسار هم از ساعت 11:30 با سخنرانی غلامرضا کاتب نماینده مردم شهرستان گرمسار در مجلس شورای اسلامی از میدان انقلاب اسلامی به سمت مسجد جامع ، آرادان ساعت11 با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین جلیل شریفی نیا امام جمعه شهرستان آرادان از مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالى فرجه الشریف) به سمت مصلی نماز جمعه و ایوانکی ساعت 11:30 از میدان امام خمینی(ره) به سمت مسجد جامع با سخنرانی داریوش طاهری فرماندار شهرستان گرمسار، برگزار می شود.

قندهاری همچنین از برگزاری راهپیمایی روز قدس رودیان،لاسجرد،کلاته ملا، مهماندوست، جزن، کهن آباد، خانخودی، دزیان، گیور،قلعه بالا، احمدآباد، رضاآباد، غزازان، میقان، گلستان، چاشم و لرد خطیرکوه خبرداد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه جهان اسلام و انقلاب اسلامی بیشترین ضربه را از حقوق بشر آمریکایی خورده است، خاطرنشان کرد: تجمعاتی مانند راهپیمایی روز جهانی قدس فرصت مناسبی برای روشنگری جنایات آمریکا و تبیین حقوق بشر آمریکایی به مردم جهان است.

وی با تاکید بر برپایی هرچه باشکوه تر راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: با توجه به اقدامات اخیر آمریکا، از عموم مردم شریف استان سمنان خواستار حضور پر رنگ در راهپیمایی روز جهانی قدس شد.

قندهاری گفت: با توجه به شرایط موجود کشور و منطقه ما باید به دشمنانمان بفهمانیم که ملت عزیز ایران علاوه بر اینکه پای این نظام الهی ایستاده است و از آرمان های آن دفاع میکنند از ملت شریف و مظلوم فلسطین هم با تمام وجود دفاع خواهند کرد.

وی افزود: ما در روز جهانی قدس این پیام را به جهانیان مخابره خواهیم کرد که ما پای آرمانهای انقلابمان ایستاده ایم و از ملت های مظلوم دنیا بویژه ملت مظلوم فلسطین دفاع خواهیم کرد و همچنین بر تقویت محور مقاومت تاکید خواهیم داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، از مردم شریف و ولایتمدار استان سمنان دعوت کرد تا با حضور پررنگ در راهپیمایی روز جهانی قدس در روشنگری جنایات صهیونیست ها و حمایت از ملت مظلوم فلسطین و شیعیان رسما جنایات صهیونیست را محکوم کنند.

به گفته قندهاری حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار