با صدور پیامی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان صورت پذیرفت:

دعوت از فرهنگیان و دانش آموزان استان سمنان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

سمنان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش سمنان با ارسال پیامی خواستار حضور گسترده فرهنگیان، دانش آموزان و اقشار مختلف جامعه در راهپیمایی روز قدس شد.

کد مطلب: ۸۲۷۷۲۹
لینک کوتاه کپی شد
دعوت از فرهنگیان و دانش آموزان استان سمنان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

در پیام محمد دستورانی مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان به مناسبت فرارسیدن روز قدس آمده است:

روز قدس روزی است که باید به‏‎‎‏همه ابرقدرت‌ها هشدار بدهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما، به واسطه عمال خبیث‏‎‎‏شما، واقع نخواهد شد. روز قدس، روز حیات اسلام است. (امام خمینی ره)

آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، با تدبیر حکیمانه امام راحل عظیم الشان(ره) به روز جهانی قدس نامگذاری شده است تا آرمان رهایی قدس شریف از چنگال رژیم جعلی، غاصب و اشغالگر صهیونیستی تا رسیدن به نتیجه آن، برای همیشه در تاریخ زنده بماند و مسلمانان جهان این یوم الله را به سمبلی برای وحدت و همبستگی جهان اسلام و آزادیخواهان عالم در برابر رژیم کودک کش صهیونیستی و دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین بدل سازند.

اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات هموطنان عزیز در لیالی قدر و تسلیت شهادت مولای متقیان حضرت امام علی (ع)، از فرهنگیان فرهیخته، دانش آموزان ولایت مدار و مردم همیشه در صحنه استان دارالمرحمه سمنان دعوت می کنم تا امسال نیز بار دیگر در لبیک به دعوت رهبری معظم انقلاب با شرکت گسترده در راهپیمایی سراسری و دشمن شکن روز جهانی قدس حمایت از مردم مظلوم فلسطین را به نمایش گذارده و با بانک "الله اکبر " یکبار دیگر با آرمان های پاک حضرت امام تجدید پیمان نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار