سند تحول بنیادین، مدیریت تغییر از وضع موجود به وضع مطلوب

کرج (پانا) - با حضور اعضای ستاد پیگیری طرح سنجش شایستگی های حرفه ای مدیران مدارس ناحیه 4 کرج، نخستین نشست توجیهی این ستاد جهت عملیاتی کردن فرایند سنجش شایستگی های حرفه ای توسط معاونت توسعه پژوهش و برنامه ریزی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۷۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد
سند تحول بنیادین، مدیریت تغییر از وضع موجود به وضع مطلوب

در ابتدای این نشست معاونت توسعه پژوهش و برنامه ریزی به عنوان دبیر این ستاد اهم موارد قابل اجرا در این طرح را برای اعضا تبیین و وظایف هر یک از اعضا را مشخص نمود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج، یکی از اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را مدیریت تغییر از وضع موجود به وضع مطلوب ذکر کرد و گفت: در وضع مطلوب است که انسانهای عالم، فرهیخته، که ضامن ماندگاری یک ملت‌ هستند تربیت شده، و این امر با سنجش شایستگی های حرفه ای مدیران محقق می‌شود.

قاسم پوستین دوز افزود: با توجه به نقش مدیران در هدایت و رهبری فعالیت‌های آموزشی و پرورشی که زمینه ساز تحقق اهداف تعلیم و تربیت‌اند، نگرش مثبت به دستورالعمل سنجش شایستگی های حرفه ای مدیران را هموار کننده‌ مسیر موفقیت و عین شایسته سالاری عنوان و ابراز امیدواری کرد: این کمیته براساس دستورالعمل و خرد جمعی در حیطه‌ی مدیریتی نسبت به سنجش شایستگی های حرفه ای مدیران اقدام نماید

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار