پیام استاندار بوشهر به مناسبت روز جهانی قدس

بوشهر ( پانا ) عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر به مناسبت روز جهانی قدس، پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۸۲۷۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام استاندار بوشهر به مناسبت روز جهانی قدس

در پیام عبدالکریم گراوند به مناسبت روز جهانی قدس آمده است: امروز دنیای استکبار و استعمار به سردمداری رژیم غاصب صهیونیستی با ترفندها و ابزار مختلف می کوشند مردم فلسطین را از سرزمین مادری اشان دور کند، بر همه مسلمانان آزاده جهان واجب است در مقابل این ستم ایستادگی کنند.
استاندار بوشهر با اشاره به فرمایش تاریخی حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند: روز قدس روز اسلام است، تاکید کرد: رژیم اشغالگر قدس با تمام ابزار جنگی خود در مقابل جوانان دلیر فلسطینی که با جان وخون خود برای دفاع از سرزمینشان مبارزه می کنند، قرار گرفته و جهانیان هم این ظلم و ستم را نادیده می گیرند.
گراوند اظهار کرد: ملت ایران همواره روح آزادیخواهی و عدالت طلبی را در جهان به معرض نمایش گذاشته و دفاع از عدالت و ملت های مظلوم و ستمدیده را سرلوحه آرمان های خود قرارداده است .حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس لبیک به ندای رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، تجدید پیمان با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهنمودهای حکیمانه رهبر انقلاب (مدظله العالی) است.
وی در پایان گفت: مردم مومن، روزه دار و همیشه در صحنه استان بوشهر بار دیگر با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام (ره) و مقام معظم رهبری، حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار