تجلیل و تقدیر از دانش آموزان ممتاز خانواده های شاهد و ایثارگر شهرستان تنگستان

تنگستان ( پانا ) طی نشستی با حضور جمعی از مسئولین از جمله معاون فرهنگی بنیاد شهید و ایثارگران استان بوشهر، خانواده شاهد و ایثارگران در سالن کنفرانس آموزش و پرورش تنگستان از دانش آموزان ممتاز ایثارگر و شاهد تجلیل شد.

کد مطلب: ۸۲۷۶۷۰
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل و تقدیر از دانش آموزان ممتاز خانواده های شاهد و ایثارگر شهرستان تنگستان

حسین پولادیان ضمن عرض تبریک ایام ماه مبارک رمضان گفت؛ یکی از رسالت هایی که آموزش و پرورش بر عهده دارد توجه خاص به دانش آموزان خانواده ایثارگران و شهداست؛ بویژه دانش آموزانی که در موضوعات آموزشی، پرورشی ، هنری ، ورزشی حائز مقام می شوند باید مورد تجلیل ویژه قرا گیرند.

مدیر آموزش و پرورش تنگستان اظهار داشت؛ والدین این دانش آموزان بر گردن ما حق دارند؛ چرا که برهه ی حساسی از انقلاب از آب و خاک این سرزمین، از ناموس ، شرف، آزادی و آموزه های دینی دفاع کرده اند.

وی ادامه داد:بدلیل کمبود دانش آموز ایثارگر طرح مدرسه شاهد در شهرستان نداریم ولی در طرح پراکنده شاهد و ایثار گر دانش اموزان شناسایی و خدمات لازم به آنان ارائه می شود.

پولادیان تصریح کرد؛در سالهای اخیر طی تفاهم نامه ای که ما بین آموزش و پرورش و بنیاد شهید و ایثارگران منعقد شده است ، برای دانش آموزان طرح پراکنده شاهد و ایثارگر کلاسهای تقویتی و مشاوره برگزار می گردید، ولی متاسفانه در سال تحصیلی 97-96 به دلیل مشکلات مالی این امر میسر نگردید امیدواریم در سال تحصیلی این مهم تحقق یابد.

در پایان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی از دانش آموزان شاهد و ایثارگر شهرستان تنگستان که در رشته های مختلف حائز مقام شده بودند تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار