مسیرهای راهپیمایی روز قدس در شهرستانهای استان تهران

اسلامشهر (پانا)-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به ضرورت حضور مردم استان تهران در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مسیرهای راهپیمایی روز قدس در شهرستانهای استان تهران را تشریح کرد.

کد مطلب: ۸۲۷۶۵۳
لینک کوتاه کپی شد
مسیرهای راهپیمایی روز قدس در شهرستانهای استان تهران

حجت الاسلام سید محسن محمودی در سخنانی، با اشاره به اهمیت راهپیمایی روز قدس اظهار داشت:طبق فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) روز قدس امسال با توجه به اتفاقاتی که از ابتدای سال تاکنون در فلسطین افتاده، بسیار مهم و از طرفی انتفاضه و مقاومت اسلامی در فلسطین شرایط جدیدی دارد.

وی در ادامه بیان کرد: انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس احساسات جهان اسلام را جریحه‌دار کرده و نیاز است که به این اقدام آمریکا یک پاسخ کوبنده بدهیم و از سوی دیگر جبهه مقاومت اسلامی پیروزی‌های درخشانی در حوزه مبارزه با صهیونیسم و اسرائیل به دست آورده و موشک‌باران اسرائیل برای نخستین بار ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را شکسته و در حقیقت موجب سرشکستگی آنها در جهان اسلام شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به ضرورت حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس افزود: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با توجه به اینکه یکی از شعارهای مهم انقلاب و امام نابودی رژیم صهیونیستی و مبارزه با اسرائیل است، باید نشان دهیم که بر این آرمان ایستاده‌ایم و ذره‌ای عقب‌نشینی نمی‌کنیم.

حجت الاسلام محمودی در ادامه با اشاره به مسیرهای راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: وارثان قیام خونین پانزده خرداد ۴۲، از میدان امام حسین(ع) به سوی میدان امام خمینی(ره) حرکت کرده و سپس در مصلی صاحب الزمان(ع) اجتماع می‌کنند.

وی ادامه داد: مردم روزه‌دار شهرستان اسلامشهر نیز مانند سراسر کشور راس ساعت یازده صبح از درب سپاه سید الشهدا (ع)حرکت ودر مصلی شهرستان اجتماع خواهند داشت ودر شهرهای بهارستان ، نسیم شهر و گلستان راهپیمایی نیزبرگزاروبه علاوه راهپیمایان شهرستان ملارد نیز به سوی میعادگاه‌های نماز جمعه حرکت می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به اینکه مسیر راهپیمایی در شهرستان قدس همچون سالهای گذشته از میدان قدس به سمت میدان آزادی و سپس مصلی شهر قدس در نظر گرفته شده ،گفت: در شهرستان دماوند نیز راهپیمایی روز جهانی قدس از ساعت ده و نیم صبح جمعه، از میدان امام(ره) دماوند آغاز شده و راهپیمایان پس از طی مسیر راهپیمایی در مسجد جامع دماوند اجتماع می‌کنند.

حجت الاسلام محمودی همچنین عنوان کرد: در شهرستان پردیس نیزراهپیمایان از میدان عدالت تا میدان امام خمینی(ره)، در پاکدشت نیز از میدان آزادگان تا مصلی امام خمینی(ره) و در شهرستانهای شهریار، فیروزکوه، شهرری، رباط‌کریم، قرچک و پیشوا نیز مردم راهپیمایی روز قدس را با حضور پرشور برگزار می‌کنند.

/خبرنگار:سمیه محمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار