معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز:

فراخوان مسابقه مقاله نویسی با هدف آشنایی دانش آموزان با زندگینامه حضرت امام خمینی (ره) در البرز

البرز (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی البرز از برگزاری مسابقه مقاله نویسی دانش آموزی به مناسبت بیست ونهمین سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۷۶۵۱
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان  مسابقه مقاله نویسی با هدف آشنایی دانش آموزان با زندگینامه حضرت امام خمینی (ره) در البرز

مسعود مهران نیا با اعلام این خبر اظهار داشت: هدف از برگزاری این مسابقه آشنایی بیشتر دانش آموزان با شخصیت، افکار، فداکاری ها و زندگینامه حضرت امام خمینی (ره) است .

وی با بیان اینکه با اجرای این برنامه فرهنگی بار دیگر خاطره فداکاری های بزرگ مردی که مظهر آزادگی، استقلال طلبی و خداخواهی ملت ایران بود در دل ها زنده می شود،اظهار داشت: دراین فراخوان دانش آموزان دوره های اول و دوم متوسطه شرکت می کنند.

مهران نیا موضوع مقالات این فراخوان را امام خمینی (ره ) و جوانان، امام خمینی (ره) و عدالت اجتماعی، امام خمینی (ره) امید و ایستادگی، امام خمینی (ره) نظم ، انضباط اجتماعی و قانونمداری و امام خمینی (ره) و وحدت مسلمانان ذکر کرد.

وی یادآور شد: مقالات باید به صورت تایپ شده و حداقل در 5 صفحه تنظیم و به همراه فایل word در لوح فشرده تا تاریخ 15 تیرماه 97 به اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش البرز ارسال شود.

مهران نیا اضافه کرد: به مقالات برتر جوایز ارزشمندی مانند سکه بهار آزادی و ... اهدا می شود.

وی ادامه داد: خردادماه یاد آور حماسه و شکوه در تاریخ انقلاب اسلامی است زیرا در قیام الهی 15 خرداد 1342 اولین شکوفه حرکت و جنبش اسلامی ملت ایران به رهبری فقیه فرزانه، حضرت امام خمینی (ره) جوانه زد و ندای آزادی خواهانه و استقلال طلبانه ملت خداجوی این سرزمین ذهن و ضمیر جهانیان را به خود معطوف ساخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار