پیام مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی به مناسبت روز جهانی قدس

ارومیه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با صدور پیامی دانش آموزان، اولیا و فرهنگیان استان آذربایجان غربی را به حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت نمود.

کد مطلب: ۸۲۷۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی به مناسبت روز جهانی قدس

متن پیام «ابراهیم محمدی» بدین شرح است:

باسمه تعالی

روز قدس ، روز اسلام است . امام خمینی(ره)

سرزمین اشغالی فلسطین قلب تپنده ی جهان اسلام، بیش از نیم قرن است که در آن مادران نظاره گر جان باختن عزیزان خود هستند و باز ، چه حکایت تلخی است که چشم های مدافعان حقوق بشر و مجامع بین المللی بر روی این همه قساوت و سنگدلی بسته است .

یوم الله روز قدس روز نمایش وحدت مسلمین جهان و تجدید پیمان در پیروی از پیامبر اکرم(ص) و ائمه هدی، روز اعلام نفرت عمیق مسلمین عالم بر علیه رژیم نامشروع و غاصب صهیونیسم جهانی است. بی شک درایت و آینده نگری امام راحل در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز جهانی قدس در جهت اعلام حمایت جهان اسلام از آزادی قدس شریف، امروز عالم‌گیر شده است.

یقیناً مسلمانان در سراسر دنیا و ملت بزرگوار ایران اسلامی خصوصا جامعه بزرگ فرهنگیان به وعده استقرار حکومت الله در سراسر عالم معتقدند و بر این باور از مواضع بر حق مسلمانان عدول نخواهند کرد تا انشاالله بیرق سبز حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) ، برافراشته گردد و برای تبیین اهداف متعالی ملت های آزاده جهان به ویژه مسلمانان از رهنمود های مقام معظم رهبری و مواضع روشن دولت تدبیر و امید حمایت خواهند کرد.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات از شما کارکنان صدیق، فرهنگیان گرامی و دانش آموزان عزیز که آینده سازان ایران اسلامی مان هستند دعوت می‌کنم تا در راهپیمایی این روز سرنوشت ساز در وفاداری به آرمانهای امام و رهبری، با امت بزرگ اسلامی همنوا شوید و یأس و نومیدی دشمن و قدرت و قوت اسلام را بار دیگر رقم زنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار