از سوی مسئولان، سازمان‌ها، فعالان سیاسی و خانواده بزرگ آموزش و پرورش صورت گرفت

دعوت سراسری از مردم برای حضور همگانی در راهپیمایی روز قدس

تهران (پانا)- مسئولان، سازمانها و نهادها، تشکل ها و احزاب سیاسی مختلف با ارسال بیانیه های جداگانه ای از اقشار مختلف مردم خداجوی ایران اسلامی برای شرکت هر چه با شکوهتر در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

کد مطلب: ۸۲۷۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
دعوت سراسری از مردم برای حضور همگانی در راهپیمایی روز قدس

مسئولان، سازمانها ،تشکل ها و احزاب سیاسی مختلف با ارسال بیانیه‌های جداگانه ای از عموم ملت ایران، اقوام، شخصیت ها و گروه های مختلف سیاسی و اجتماعی برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

دعوت مقام معظم رهبری برای حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی روز 14 خرداد در بخشی از بیاناتشان در اجتماع پرشکوه،پرشور و پرمعنای انبوهِ بی‌شمار مردم قدرشناس در بیست‌ونهمین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی(ره)، که رؤسای قوا، مسئولان کشور و سفرا و نمایندگان کشورهای خارجی نیز حضور داشتند، افزودند: «در حالی‌که حمایت از فلسطین و نیروی مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی و دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشورهای منطقه، مایه آبرو برای جمهوری اسلامی است، دشمن تلاش دارد تا آن را تحت عنوان «دخالت ایران در منطقه» به یک مسئله چالش‌آفرین تبدیل کند.

ایشان هم‌چنین در بخش دیگری از بیاناتشان حضور مردم در صحنه را بسیار مهم خواندند و با اشاره به برگزاری مراسم روز جهانی قدس در جمعه همین هفته، افزودند: «به فضل الهی، و به برکت حضور پرشور مردم، روز قدس امسال از سال‌های گذشته، قوی‌تر و پرشورتر برگزار خواهد شد.»

رهبر انقلاب اسلامی همچنین در پایان سخنانشان به زبان عربی و خطاب به جوانان غیر عرب منطقه، گفتند: «امروز روز عمل و اقدام شما است و باید خود را برای پیشرفت و استقلال و آزادی کشورهای‌تان آماده کنید.»

دعوت رئیس جمهوری برای حضور گسترده مردم در راهپیایی روز قدس

حسن روحانی، رئیس جمهوری روز پنج شنبه و در آستانه روز قدس در پیامی به ملت ایران با اشاره به اینکه مردم کشورمان همه ساله به ندای امام خمینی(ره) لبیک گفته و در راهپیمایی عظیم این روز شرکت کرده اند، افزود: روز قدس امسال، ویژگی های خاصی دارد؛ امسال علاوه بر اینکه هفتادمین سالروز اشغال سرزمین فلسطین است، شاهد آن هستیم که بیت المقدس، سرزمین مورد احترام همه مسلمانان برخلاف تمام مقررات و قوانین بین المللی از سوی آمریکا به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر صهیونیستی شناخته شده است. دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی این روز تاکید کرد: تنها راه مقابله با استمرار گستاخی ها و اقدامات تحریک آمیز رژیم صهیونیستی، حضور آگاهانه و لبیک دوباره به تدبیر خردمندانه امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

دعوت رئیس قوه قضاییه از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس طی پیام اعلام کرد: اطمینان داریم روز قدس امسال نیز مردم شریف، مومن و روزه دار همگام با همه آزادگان جهان، بار دیگر در لبیک به دعوت رهبری معظم انقلاب با شرکت گسترده خود در راهپیمایی سراسری و دشمن‌شکن روز جهانی قدس حمایت از مردم مظلوم فلسطین را به نمایش گذارده و با بانگ رسای توحیدی "الله‌اکبر" به جهانیان نشان می‌دهند که روز قدس از روز‌های قدس سال‌های گذشته، بسیار قوی‌تر و پُرشورتر برگزار خواهد شد و ضمن اعلام انزجار از رژیم غیر قانونی صهیونیستی، یکبار دیگر با آرمان‌های پاک معمار کبیر انقلاب و شهدای گرانقدر، تجدید پیمان خواهند کرد.

دعوت رئیس مجلس خبرگان رهبری برای مردم در راهپیمایی روز قدس

آیت الله احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان و رئیس مجلس خبرگان رهبری طی سخنانی درباره لزوم حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس موجب دلگرمی مردم مظلوم فلسطین می شود.

دعوت آیت الله شاهرودی از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت طی پیامی گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس از نماد‌های اصلی این روز است و دنیا از حضور گسترده مردم ایران و دیگر مسلمانان متحیر خواهد شد.

دعوت هیات دولت برای حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس

هیات دولت طی بیانیه ای به مناسبت روز قدس با دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی این روز تاکید کرد: تنها راه مقابله با استمرار گستاخی ها و اقدامات تحریک آمیز رژیم صهیونیستی، حضور آگاهانه و لبیک دوباره به تدبیر خردمندانه امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

دعوت مجلس خبرگان از مردم ایران اسلامی برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای مردم ایران اسلامی را به حضور پرشور و باشکوه در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد در بخشی از این پیام آمده است:روز قدس، روز خروش و خیزش جهانی امت اسلام و انسانهای آزاده، فرا می رسد و بار دیگر در آستانه جمعه آخر ماه مبارک رمضان، قهر انقلابی ملت های مسلمان و مستضعفین جهان در حمایت از مظلومان عالم به ویژه مردم مظلوم فلسطین، از جبهه استکبار و در رأس آن غده سرطانی اسرائیل، اعلام برائت خواهند کرد.

دعوت وزارت امور خارجه از عموم مردم ایران برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس

وزارت امور خارجه کشورمان به مناسبت فرا رسیدن "روز جهانی قدس" در بیانیه‌ای اعلام کرد: این وزارتخانه ضمن دعوت از تمامی ملت‌های مسلمان و آزاده جهان به‌ویژه ملت شریف، مقاوم و حق‌طلب ایران به شرکت در مراسم روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، بر این باور است در حالی که رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر و در ادامه ۷ دهه تجاوز و اشغالگری خود، از ارتکاب به هیچ بی‌شرمی و جنایتی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین ابائی ندارد و دولت آمریکا نیز با توطئه انتقال سفارت خود به قدس شریف، مهر تایید خود را بر این جنایات زده است، روز قدس امسال را به یکی از حساس‌ترین مقاطع تاریخی در موضوع فلسطین تبدیل کرده است که می‌تواند فرصتی شکوهمند و سرنوشت‌ساز را در حمایت از مردم مظلوم و تحت ستم و اشغال فلسطین و مبارزات مشروع آنان فراهم سازد.

دعوت دبیر شورای عالی امنیت ملی برای حضور مردم در راهپیمایی روز قدس

دریابان علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی با دعوت از مردم سلحشور و روزه دار ایران اسلامی برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس گفت: این روز مبارک ، میراث بزرگ حضرت امام خمینی ره و نماد انسجام و پویایی جهان اسلام برای دفاع از آرمان فلسطین و مقاومت در برابرظلم، تجاوز و سلطه طلبی رژیم صهیونیستی و حامیان آن است.

دعوت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ستاد کل نیروهای مسلح نیز در بیانبه‌هایی خواستار برگزاری باشکوه روز قدس شدند.

در همین راستا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نهادینه شدن تفکرمقاومت و انتفاضه ضد صهیونیستی در فلسطین را قدرت نرم امت اسلامی و فلسطینی های قهرمان و شجاع در دست یابی به آرمان آزادی بیت المقدس دانست.

دعوت عارف برای حضور مردم در راهپیمایی روز قدس

محمدرضا عارف، رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی ضمن دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس گفت: روز جهانی قدس متعلق به همه انسانهایی است که برای عدالت و انسانیت ارزش قاتل هستند.

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم برای شرکت در راه‌پیمایی روز قدس

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در آسـتانـۀ روز جـهانـی قـدس ، با صدور اطلاعیۀ فراخوانی عمومی از ملت بزرگ و مسلمان ایران دعوت کرد تا با حضور آگاهانه، پر شور ، گسترده و وحدت بخش خود در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر " مرگ بر امریکا " و "مرگ بر اسرائیل " را فریاد زنند .

دعوت فراکسیون امید از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

در پیام فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز قدس آمده است: روز قدس روزی است که باید به‏‎ ‎‏همه ابرقدرت‌ها هشدار بدهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما، به واسطه عمال خبیث‏‎ ‎‏شما، واقع نخواهد شد. روز قدس، روز حیات اسلام است. امام خمینی (ره) بار دیگر آخرین جمعه رمضان ‌المبارک فرا رسید و ملت مسلمان ایران در ماه ضیافت‌ الله، آماده می‌شوند تا پیمان خود با بنیانگذار انقلاب اسلامی را تجدید کنند و در روز قدس، که یادگار امام راحل ماست، باز به میدان بیایند و فریاد آزادی قدس را سر دهند.

دعوت حزب موتلفه برای حضور مردم در راهپیمایی روز قدس

حزب موتلفه اسلامی بمناسبت فرا رسیدن روز قدس با صدور بیانیه‌ای ضمن دعوت از آحاد مردم برای حضور در مراسم راهپیمایی روز قدس تاکید کرد: شرکت در راهپیمایی روز قدس، رزمندگان راه آزادی فلسطین را استوارتر و رژیم صهیونیستی را خوارتر از همیشه می‌کند.

دعوت مجمع جهانی صلح اسلامی برای حضور مسلمانان در راهپیمایی روز قدس

در بیانیه مجمع جهانی صلح اسلامی آمده است : روز قدس نماد وحدت مسلمانان و دفاع از مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه است.

دعوت حزب مردم سالاری برای حضور در راهپیمایی روز قدس

حزب مردم‌سالاری طی اطلاعیه‌ای از مسلمانان و آزادیخواهان جهان به ویژه ملت سرافراز ایران برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

دعوت امیر عبدالهیان برای حضور مردم در راهپیمای روز قدس

حسین امیرعبداللهیان، دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: با همان قدرتی که از حزب الله شیعی در مقابله با رژیم کودک‌کش صهیونیستی حمایت کرده‌ایم ، با همان قدرت و قوت از حماس و جهاد اسلامی و مقاومت اهل سنت فلسطینی حمایت می‌کنیم. روز قدس امسال آغازی جدید بر پایان رژیم جعلی اسراییل است...بی تردید در قدس نماز خواهیم گزارد.

دعوت خانواده بزرگ آموزش و پرورش از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

همزمان با دعوت مسئولان کشوری و لشکری و فعالان سیاسی، مسئولان خانواده بزرگ آموزش و پرورش نیز از مردم خواستند با حضور خود در راهپیمایی روز قدس، از مظلومیت مردم فلسطین دفاع کنند.

در همین راستا، کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در پیامی فرهنگیان و دانش‌آموزان را به شرکت و حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد. ( اینجا )

در بخشی از پیام کاظمی با تاکید بر اینکه « بدون تردید روز جهانی قدس نماد آرمان‌خواهی، حق‌طلبی آزادی خواهان جهان برای حمایت از حق‌جویی و عدالت‌خواهی یک ملت است»، آمده است: «کودکان بی‌گناه و دانش‌آموزان معصوم در برابر دیدگان اشکبار پدران و مادران، با قساوت و شقاوت صهیونیست‌ها در خانه و کاشانه‌ و مدرسه‌های خود به خاک و خون کشیده می‌شوند.

کشتار دانش‌آموزان و کودکان و ویران کردن مدارس آنان در حالی صورت می‌گیرد که مدعیان تمدن و انسان دوستی، این فاجعه عظیم انسانی را با بی‌تفاوتی به تماشا نشسته‌اند. درود بیکران بر مردم مظلوم و مقاوم فلسطین و سلام خدا بر کودکان معصوم و دانش‌آموزان پرپر شده راه مقاومت و شهادت باد.»

در همین حال، مدیران کل آموزش و پرورش در استانها و همچنین روسای سازمان دانش آموزی در استان‌ها در پیام‌هایی خواستار هرچه باشکوه‌تر برگزارشدن راهپیمایی روز قدس شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار