بیانیه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان به مناسبت روز جهانی قدس

زنجان (پانا) - روز جهانی قدس روز فریاد رهایی مردم مظلوم فلسطین از چنگال مستکبران جنایتکار و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.

کد مطلب: ۸۲۷۶۰۴
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان به مناسبت روز جهانی قدس

روز قدس میراث گران‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی‌اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است.

امروزه جهان اسلام به ویژه کشورهای خاورمیانه از فلسطین گرفته تا یمن شاهد دسیسه های رژیم غاصب صهیونیستی و سیاست های غلط کشورهای منطقه و مرتجع عربی و جریان های تروریستی تکفیری است که باعث به خاک و خون کشیده شدن انسان های بی گناه گردیده و سکوت جوامع بین المللی ، منجر به شعله ور شدن آتش فتنه توسط رژیم غاصب صهیونیستی و جریان های تکفیری شده است.

چنین فجایعی امروز این فرصت را به دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بویژه رژیم غاصب صهیونیستی که منشاء اصلی بحران در منطقه و تهدید کننده واقعی امنیت و صلح جهانی است داده تا بدترین شرایط را در فلسطین، عراق، لبنان، سوریه و یمن به بوجود آورد و موجب آواره شدن چندین میلیون انسان بی گناه شود.

ما فرهنگیان و دانش آموزان استان زنجان در سالروز جهانی قدس، ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور و همگام با مردم ولایت مدار و شهید پرور استان با مشت های گره کرده، ندای ا...اکبر سر داده و آزادی قدس شریف را سرخواهیم داد و بدین وسیله از آحاد مردم همیشه در صحنه و روزه‌داران استان دعوت می‌نمائیم با حضور شکوهمند خود در راهپیمائی روز جهانی قدس، لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بیاندازند.

قطعا" حضور یکپارچه امت اسلامی درسراسرجهان و مخصوصا" مردم مومن و روزه دار ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس موجب افزایش روحیه مبارزه و مقاومت رزمندگان فلسطینی ویاس وناامیدی وانزوای جهانی رژیم غاصب وجعلی صهیونیستی را فراهم خواهد ساخت ورویای خاورمیانه بزرگ ونقشه شیطانی از نیل تا فرات را با خود به گور خواهند برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار