استاندار البرز: زائران کربلای معلی برای حضور در اجتماع بزرگ اربعین،قانونی اقدام کنند

کرج (پانا) - استاندار البرز در جلسه ستاد اربعین استان گفت: زائران کربلای معلی برای حضور در اجتماع بزرگ اربعین باید از مبادی قانونی اقدام کنند.

کد مطلب: ۸۲۷۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد
استاندار البرز: زائران کربلای معلی برای حضور در اجتماع بزرگ اربعین،قانونی اقدام کنند

محمدعلی نجفی در جلسه ستاد اربعین استان ضمن تسلیت شهادت امام علی (ع) و رحلت امام خمینی (ره) و همچنین گرامیداشت لیالی قدر افزود: رهبر کبیر انقلاب با اخلاص عمل و اتکا به خداوند متعال، انقلاب اسلامی و جمهوریت را به مردم ایران هدیه داد.

وی ادامه داد: تمامی آحاد مردم و مسئولان موظف و مکلف به پاسداری حقیقی از ارزش ها و حفاظت از انقلاب و جمهوری اسلامی هستند.

نجفی گفت: ضرورت دارد در چهارچوب نظام اسلامی و تبعیت از اهداف و برنامه های دولت، در اجرای قوانین مجدانه کوشا باشیم.

وی با بیان اینکه مسئولان در نظام اسلامی، خدمتگزاران مردم هستند افزود: باید گوش شنوایی برای درددل های مردم باشیم و با کوشش در راه حل مشکلات آنها، ناآرامی ها را از بین ببریم.

استاندار البرز اضافه کرد: ارتباط صحیح و متقابل مسئولان با مردم، راه های اغتشاش و دسیسه های معاندان و بزرگنمایی معضلات کوچک را مسدود می کند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان به دور میزهای جلسات باید با اهتمام ویژه ای درصدد حل مشکلات باشند گفت: این جلسات و میزها متعلق به مردم است بنابراین ما بعنوان نمایندگان دولت در شهرها و استان ها باید در راستای خدمتگزاری درست تلاش کنیم.

نجفی با اشاره به مراسم اجتماع بزرگ اربعین امسال در کربلای معلی افزود: عشق به اهل بیت و بویژه امام حسین (ع) در مردم ایران نهادینه شده و در سال های اخیر شاهد حضور پرشور آنها در مراسم اربعین حسینی بوده ایم.

وی خاطرنشان کرد: اجتماع بزرگ اربعین یک حرکت مردمی است ولی ما با هم افزایی و هماهنگی، مسئول حفظ امنیت و کمک به افزایش شکوه و اقتدار این گردهمایی هستیم.

استاندار البرز گفت: استان البرز همواره در ایجاد بستر لازم برای برگزاری مراسم اربعین خوش درخشیده که امسال نیز با تشکیل جلسات عملیاتی و اجرایی، درصدد مهیا کردن بسترهای لازم هستیم.

وی افزود: اجتماع بزرگ اربعین یک حرکت بزرگ مردمی است و مردم با عشق و ایمان تدارک این مراسم را بر عهده می گیرند و مسئولان هم ناظر و هماهنگ کننده این اقدام هستند.

نجفی عنوان کرد: حضور اصناف، تجار و صنعتگران برای بسترسازی مناسب، پذیرایی و اسکان زوار بسیار حائز اهمیت است که طی همراهی با ستاد، بدرستی برنامه ریزی می شود.

وی گفت: از زائران کربلای معلی در اربعین حسینی، انتظار می رود که برای برخورداری از پشیبانی و دریافت اجازه خروج؛ حتما نسبت به دریافت پاسپورت و ویزا اقدام کنند.

استاندار البرز با تاکید بر اینکه هیچ زائری بدون مدارک قانونی اجازه خروج از کشور و حضور در مراسم اربعین را نخواهد داشت افزود: از رسانه ها انتظار می رود در تبیین و تشریح روند قانونی شرکت در اجتماع بزرگ اربعین، مانند گذشته مسئولان را همراهی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار