بیگلری، رتبه نخست مسابقه ملی فناوری نانو : شناسایی و حمایت از افراد مستعددر حوزه نانو از اهداف مهم این مسابقات است

مراغه (پانا) - محمود بیگلری دانش آموخته کارشناسی ارشد علوم فناوری نانو از مراغه توانست رتبه نخست هشتمین دوره‌ مسابقه ملی فناوری‌ نانو را کسب کند.

کد مطلب: ۸۲۷۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
بیگلری، رتبه نخست مسابقه ملی فناوری نانو : شناسایی و حمایت از افراد مستعددر حوزه نانو از اهداف مهم این مسابقات است

محمود بیگلری در گفت‌وگو با پانا درباره موفقیت به دست آمده افزود :در این مسابقات که در 11 مرکز آزمون از جمله مراغه و با شرکت1562داوطلب برگزار شد ، 10 داوطلب به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

بیگلری گفت: برگزیدگان این مسابقه از امتیاز بنیاد ملی نخبگان برخوردار خواهند شد و امکان حضور در دوره‌ نانواستارتاپ را خواهند داشت و از خدمات آنالیز آزمایشگاه ‏‌های عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌ های راهبردی بهره مند خواهند شد.

وی ادامه داد:شناسایی افراد مستعد و حمایت از آن ها برای فعالیت در حوزه فناوری نانو و کمک به افزایش آشنایی دانشجویان با فناوری نانو از جمله اهداف برگزاری این مسابقات است.

بیگلری افزود: سؤالات مسابقه‌ ملی فناوری نانو در چند محور شامل مفاهیم پایه، نانوساختارها، روش‌ های ساخت و سنتز نانوساختارها، روش‌ ها و تجهیزات شناسایی و آنالیز، کاربردهای فناوری نانو، تجاری‌ سازی فناوری نانو و توانمندی‌ های فناوری نانو در ایران طراحی شده بود.

محمود بیگلری متولد 1363 و دانش آموخته کارشناسی ارشد علوم فناوری نانو است که از سال 92 در زمینه فناوری نانو فعالیت می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار