مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:

بیش از ۷۰ درصد فضاهای آموزشی سمنان به مقاوم‌سازی نیاز دارد

سمنان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: بیش از ۷۰ درصد فضاهای آموزشی سمنان به‌رغم تلاش‌های گسترده‌ای که در این سال‌ها انجام شده است، به مقاوم‌سازی نیاز دارد.

کد مطلب: ۸۲۷۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد
بیش از ۷۰ درصد فضاهای آموزشی سمنان به مقاوم‌سازی نیاز دارد

محمد دستورانی در آیین معارفه مدیرکل جدید نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان، با تقدیر از خدمات مدیرکل سابق نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان اظهار داشت: امروز فضاهای آموزشی، پژوهشی و ورزشی در جای‌جای استان سمنان معطر به عطر خدمت مدیرکل سابق نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان است.

وی گفت: امروز در این فضا که ثمره یکی از اقدامات و تلاش‌های مجدانه این مدیرکل است، شاهد قدرشناسی از شخصیتی هستیم که با انرژی تمام برای نظام تعلیم و تربیت و روشن کردن چراغ تعلیم و تربیت در بیش از یک هزار مدرسه، ۱۲۰هزار دانش‌آموز و 10 هزار معلم همراهی کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان به جایگاه اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان در کشور اشاره کرد و افزود: این استان یکی از خوش‌نام‌ترین ادارات کل آموزش و پرورش کشور را داراست و توانسته در توسعه متوازن پوشش تحصیلی و نرخ باسوادی رتبه اول کشور و در کنکور سراسری رتبه دوم را کسب کند.

دستورانی عنوان کرد: در مدارس و مراکز آموزشی، پرورشی، ورزشی و پژوهشی به‌رغم تلاش‌های گسترده‌ای که در این سال‌ها انجام شده، بیش از ۷۰درصد فضاها نیاز به مقاوم‌سازی دارد.

وی تصریح کرد: این در حالی است که میانگین کشور در این بخش ۳۵درصد است و امیدواریم با نفس تازه و اراده قوی مدیریت جدید بتوانیم راه‌های رشد کمی و کیفی توسعه فضای آموزشی و پرورشی در کنار همدیگر را طی کنیم و در این بین اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان آمادگی هرگونه همکاری را با مدیریت نوسازی خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار