مدیرعامل باشگاه پدیده: به انتخاب یحیی گل محمدی خوش‌بین هستیم

تهران (پانا) - جواد وطنخواه از تلاش مجموعه پدیده برای بستن تیمی خوب در فصل جدید با هدایت یحیی گل محمدی خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۷۵۱۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیرعامل باشگاه پدیده: به انتخاب یحیی گل محمدی خوش‌بین هستیم

به گزارش سایت رسمی باشگاه فرهنگی‌ورزشی پدیده خراسان، جوادوطنخواه، در خصوص حضور یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی باشگاه پدیده اظهار کرد: پس از بررسی تمامی گزینه‌ها، با توجه به کارنامه گل‌محمدی مذاکرات خود را با این سرمربی خوش نام به صورت جدی دنبال کردیم و در نهایت با بستن قرارداد با ایشان، هدایت باشگاه پدیده به این مربی جوان و باسابقه فوتبال ایران سپرده شد.

وی افزود: بعد از پایان فصل گذشته و جدایی مهاجری گزینه های مختلفی را بررسی کردیم و در نهایت با گل محمدی به توافق رسیدیم و به این انتخاب کاملا خوش بین هستیم.
وطن خواه درباره مذاکره پدیده با پانادیچ نیز گفت: ایشان هم یکی از مربیان خوب فوتبال است. ما با ایشان هم رایزنی داشتیم اما در نهایت تصمیم گرفتیم تا گل محمدی را در راس کادر فنی قرار دهیم.
مدیر عامل باشگاه پدیده خراسان اظهار کرد:
سیاست باشگاه پدیده همواره در راستای حمایت از مرد اول کادرفنی است و این مهم را در گذشته نیز با حمایت خود از سرمربیان قبلی ثابت کرده‌ایم، امیدواریم گل‌محمدی نیز با توجه به دانش فنی بالا و سابقه طولانی در سطح نخست فوتبال ایران بتواند به بهترین شکل ممکن در پدیده نتیجه بگیرد.

وطنخواه گفت: برای فصل آتی به دنبال بستن تیمی خوب و آبرومند هستیم، به هر حال پدیده تنها نماینده فوتبال خراسان و شرق کشور در لیگ برتر است و باید به شکلی نتیجه بگیریم که مایه خوشحالی و غرور هواداران فوتبال خراسان باشیم.

وی گفت: امیدواریم در فصل آتی با توجه به حمایت های مدیران شرکت پدیده و حضور کادرفنی جدید در باشگاه پدیده و با حمایت حداکثری هواداران ورزش و فوتبال خراسان نتایج خوبی در لیگ برتر کسب کنیم.
وی درباره اینکه کار فنی و جذب بازیکن برای پدیده از چه زمانی آغاز خواهد شد افزود: با صحبتی که با گل محمدی داشتیم از هفته آینده سعی خواهد شد تا کار فنی آغاز گردد و پیش از آن نیز مراسم معارفه رسمی ایشان را نیز در مشهد برگزار خواهیم کرد. در خصوص جذب بازیکن نیز باید این را بگویم که از چند روز قبل با برخی از بازیکنان فصل پیش مذاکرات خود را آغاز کردیم.
وطن خواه اظهار کرد: همواره تلاش ما بر این بوده است تا بدون جنجال و حاشیه و در آرامش کار خود را پیش ببریم. برنامه ریزی ما در این فصل هم بر همین منوال خواهد بود. از هواداران تیم هم می خواهیم صبور باشند تا در کنار حمایت همه جانبه آنها و البته مسئولان استانی بتوانیم کار خود را به خوبی پیش ببریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار