تلاش پلیس برای برقراری امنیت مطلوب در مراسم شب‌های قدر

تهران (پانا) - رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به برگزاری لیالی قدر از حضور پر رنگ ماموران پلیس در این شب‌ها و در قالب تیم‌های گشت موتوری، خودرویی و پیاده در سطح شهر خبر داد و گفت که ماموران کلانتری در طول این ایام در آماده‌باش صددرصدی هستند.

کد مطلب: ۸۲۷۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
تلاش پلیس برای برقراری امنیت مطلوب در مراسم شب‌های قدر

به گزارش روابط عمومی پلیس ، کیوان ظهیری رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به برگزاری مراسم لیالی قدر، گفت: در این شب‌ها حضور مردم در مساجد، اماکن مذهبی و تکایا نسبت به سایر ماه‌های سال پررنگ‌تر شده که اوج این حضور در شب‌های قدر است.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: به منظور باشکوه‌تر برگزار شدن و نیز تأمین امنیت مطلوب مراسم این شب‌ها پلیس همچون سنوات گذشته حضورپررنگی در اماکن پرتردد دارد و با توجه به خالی شدن منازل،‌ کلانتری‌ها موظف به افزایش گشت‌های موتوری، خودرویی و پیاده در سطح شهر شده اند.
ظهیری از شهروندان خواست برای تامین امنیت این شب‌ها با مأموران پلیس همکاری داشته و در صورت مشاهده موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.
وی ادامه داد: برای جلوگیری از سرقت خودروها توصیه می‌شود نسبت به پارک وسایل نقلیه در خیابان‌های فاقد روشنایی جلوگیری به عمل آمده و حتما خودروهای سواری خود را در محل‌های تعیین شده و پارکینگ‌های معتبر پارک کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار