شورای آموزش و پرورش نقش مهمی در برنامه ریزی رشد علمی و فرهنگی دارد

مراغه (پانا) - -معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مراغه گفت: نقش شورای آموزش و پرورش در برنامه ریزی رشد علمی و فرهنگی بسیار تاثیر گذار است.

کد مطلب: ۸۲۷۳۹۷
لینک کوتاه کپی شد
شورای آموزش و پرورش نقش مهمی در برنامه ریزی رشد علمی و فرهنگی دارد

حمید شکری عصر یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش مراغه گفت: این شورا از فعال ترین شوراهای کشور محسوب می شود که می تواند در تمامی زمینه ها بخصوص در بهبود کیفیت آموزشی و پرورشی تصمیم گیری کند.

وی افزود : در کنار توجه به مسائل و منافع آموزش و پرورش ،نگاه به مسائل کلی و مصالح و منافع مردم نیز بایستی از جمله راهبردهای جلسات شورای آموزش و پرورش باشد.

شکری آموزش و پرورش را محموعه زیر ساختی عنوان و اظهار کرد : توجه به زیر ساخت های آموزشی و فرهنگی مهمترین رسالت مجموعه آموزش و پرورش است و مدیران و معلمان نقش مهمی را در این راستا ایفا می کنند.

فرماندار مراغه با تاکید بر حمایت از توسعه فضاهای آموزشی در این شهرستان گفت: ساخت و سازها و نیز ایجاد درآمد پایدار برای برخی از مدارس از محل فضاهای مازاد آموزشی، گام مهمی در رسیدن به اهداف آموزشی و تامین برخی کاستی ها در این بخش است.

شکری در ادامه با اشاره به میزبانی مراغه در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز آذربایجان شرقی افزود : برگزاری چنین جشنواره ای فرصت مناسبی برای بهره گیری از ظرفیت خیران برای توسعه فضاهای آموزشی و نیز معرفی ظرفیت های این شهرستان برای سرمایه گذاری خواهد بود.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه نیز در این جلسه گفت: توسعه و رفع کمبودها در زمینه فضاهای آموزشی نیازمند زمین هایی با کاربری آموزشی در شهرک های اقماری این شهرستان است.

جلیل اسلامی افزود : هم اکنون در 5شهرک اقماری این شهرستان که 10هزار دانش آموز وجود دارد ،کمبود فضای آموزشی بیش از پیش احساس می شود.

وی بیان کرد : رفع کمبود فضاهای آموزشی و پرورشی در این شهرک ها نیازمند توجه جدی مسئولین دستگاه های اجرایی و سازندگان شهرک های اقماری است.

وی در ادامه از پیشرفت 70درصدی ساختمان جدید هنرستان کشاورزی شهیدان کرمی این شهرستان با اعتبار نزدیک به 40میلیارد ریال خبرداد و گفت : برای تکمیل ساخت استخر فرهنگیان این شهرستان اعتبار 10میلیارد ریالی در نظر گرفته شده است.

اسلامی با اشاره به برگزاری جشنواره خیران مدرسه ساز آذربایجان شرقی در مراغه نیز افزود: این جشنواره ششم تیر امسال با حضور 600 نفر از خیران استان به میزبانی این شهرستان برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار