مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد از فرهنگیان و دانش آموزان برای حضور پرشور در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) دعوت کرد

یاسوج (پانا) ـ مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد در پیامی از حضور فرهنگیان و دانش آموزان برای شرکت در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) و برنامه های 15 خرداد دعوت کرد.

کد مطلب: ۸۲۷۲۸۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد از فرهنگیان و دانش آموزان برای حضور پرشور در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) دعوت کرد

در متن پیام سید نظام مرادی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

چهاردهم خردادماه، یادآور عروج ملکوتی بزرگ مردی از تبار نور است که بر بلندای تاریخ سرود فتح و ظفر سر داد و امید را در دل ستم دیدگان خسته از ظلم و استعمار روشن کرد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید؛روزی است که ملت بزرگ ایران و حتی مستضعفان و آزادگان دنیا در فراق محبوب خود صاحب عزا شدند.

امام خمینی(ره) با سلوک علمـی و عملی خویش به ما قدرت نقد و جسارت در برابر ستم بخشید؛ جفاها دید اما با ثبات قدم، روشنگری و تبیین راه درست و نادرست، گام در راه امام آزادگان ابا عبدالله الحسین (ع) گذاشت تا رهروانش نه با اکراه که با اختیار،مسیر فردوس برین گیرند.

15 خرداد 1342 نیز نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملتی علیه استبداد و استعمار است که با نام و اندیشه و راه امام خمینی رحمه الله علیه پیوندی از یاد نرفتنی دارد.

امروز به برکت حرکت عظیم و انقلابی مردم در سال های حماسه و خروش که قیام خونین پانزدهم خرداد نقطه آغازین آن بود، همه ما مردم کشور وارث خون شهدای بزرگواری هستیم که با اعتقاد خود، گام در راه مبارزه و جهاد نهادند و بر همه ماست به عنوان رهروان طریق متعالی حضرت امام(ره) در جهت ترویج فرهنگ انقلاب و امام تلاش کنیم.

این جانب ضمن گرامیداشت بیست‌ونهمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی‌(ره) و شهیدان قیام 15 خرداد، از اعضای خانواده بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان می‌خواهم در کنار سایر اقشار مردم با شرکت در این مراسم در جهت اعتلای عزت و عظمت ایران اسلامی حرکت کنند.

سید نظام مرادی ـ مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد

مراسم گرامیداشت سالگرد رحلت امام خمینی(ره) روز دوشنبه 14 خرداد ساعت 18 در محل مصلای امام خمینی یاسوج همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و افطاری برگزار می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار