برگزاری اولین جلسه کمیته تبلیغ و توجیه پروژه مهر 97

ارومیه (پانا) - اولین جلسه کمیته تبلیغ و توجیه پروژه مهر 97 صبح امروز در محل دفتر معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۷۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین جلسه کمیته تبلیغ و توجیه پروژه مهر 97

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: کمیته تبلیغ و توجیه پروژه مهر فضای جامعه را برای بازگشایی مدارس آماده می کند.

قدرت اله قاسمی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در این جلسه اظهار کرد: بازگشایی مدارس تحول بزرگی است که باید در جامعه نمود بارز داشته باشد.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی صحیح و تبلیغ در خصوص اقدامات پروژه مهر 97 در دستور کار قرار دارد؛ افزود: مدارس غیردولتی نیز همچون مدارس دولتی باید آماده سازی مدارس برای آغاز سالتحصیلی را جدی بگیرند.

وی با اشاره به فعالیت 53 مدرسه امین در استان گفت: هماهنگی و تعامل با حوزه علمیه در خصوص فعالیت مدارس امین در ارزیابی پروژه مهر مورد توجه است.

مهدی محمدپور، دبیر کمیته تبلیغ و توجیه پروژه مهر 97 استان و رئیس اداره روابط عمومی اداره کل نیز گفت: بر اساس ارزیابی وزارت آموزش و پرورش، سال گذشته استان آذربایجان غربی امتیاز کامل کمیته تبلیغ و توجیه را کسب کرده بود.

وی خاطر نشان کرد: پوشش خبری اقدمات پروژه مهر، چاپ و توزیع پوستر، دعوت از مسوولین و خانواده های شهدا، برپایی نمایشگاه، هماهنگی ارسال پیام مسوولان پیرامون آغاز سالتحصیلی از مهمترین وظایف این کمیته می باشد.

آگاه سازی و روشن نمودن افکار عمومی و برنامه ریزی و سیاست گزاری مطلوب جهت آغاز بی دغدغه سال تحصیلی برای دانش آموزان و معلمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و اعضای کمیته باید در انجام این مهم نهایت سعی و تلاش خود را به کار بندند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار