مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد:

سازمان دانش آموزی گذرگاه انتقال فرهنگ به مجموعه آموزش و پرورش است

یزد (پانا) - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در دیدار با اعضای سازمان دانش آموزی استان تاکید کرد: ما در همکاری با سازمان دانش آموزی می توانیم در امتداد فعالیت های حوزه پرورشی وزارت آموزش و پرورش حرکت کنیم و به کشف و رشد استعدادهای دانش آموزان بپردازیم.

کد مطلب: ۸۲۷۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی گذرگاه انتقال فرهنگ به مجموعه آموزش و پرورش است

"مجید جوادیان زاده" در این دیدار با اشاره به نحوه شکل گیری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: این وزارت از نخستین سال آغاز فعالیت خود زیر نظر وزارت آموزش و پرورش و در ادامه در همکاری با این وزرات به فعالیت می پرداخت.

وی با بیان اهمیت همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با سازمان دانش آموزی، شرح داد: فعالیت در حوزه وسیع فرهنگ نیازمند همیاری و همکاری سایر نهاد های هم فکر است که سازمان دانش آموزی با پتانسیل و ظرفیت بالای خود می تواند یاری کننده ما در مباحث دانش آموزی و زیرساخت های فرهنگی باشد.

جوادیان زاده سازمان دانش آموزی را گذرگاه انتقال فرهنگ به مجموعه آموزش و پرورش دانست و بیان داشت: ما با همکاری با سازمان دانش آموزی می توانیم در امتداد فعالیت های حوزه پرورشی وزارت آموزش و پرورش حرکت کنیم و با سرعت بالاتری به کشف و رشد استعدادهای هم میهنانمان به ویژه دانش آموزان بپردازیم.

این مقام مسئول با انتقاد از وضعیت فرهنگی جامعه، گفت: امروزه فرهنگ دغدغه بسیاری از نهادها می باشد اما متاسفانه در سال های گذشته اقدامات قابل توجهی در این عرصه صورت نگرفته است و در شهر دچار قحطی فرهنگی هستیم. در تمام این سال ها به جای حفظ، نشر و افزایش تولیدات فرهنگی تنها مصرف کننده ان بوده ایم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد فرهنگ را روح جامعه عنوان کرد و تاکید داشت: فرهنگ به جامعه معنا می بخشد. همان معنایی که در سال های گذشته بر خشت خشت خانه ها و بافت های قدیمی این شهر می توانستیم شاهد آن باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار