پیام اینستاگرامی ظریف به درگذشت «مژگان خطیبی»

تهران (پانا) - وزیر امور خارجه کشورمان بابت درگذشت مژگان خطیبی، بیمار ریوی که در زمان مذاکرات هسته ای از تیم مذاکره کننده به دلیل امکان دریافت دارو بعد از برجام تقدیر کرد، پیام تسلیت فرستاد.

کد مطلب: ۸۲۷۲۳۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام اینستاگرامی ظریف به درگذشت «مژگان خطیبی»

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان بابت درگذشت «مژگان خطیبی» پیام تسلیت ارسال کرد و ضمن ابراز تاثر عمیق خود از محضر حضرت هو نفس کشیدن در بهشت و فضای قدسی را خواستار شد.

متن این پیام به شرح زیر است؛

«فقط چند ثانیه
از شنیدن خبر درگذشت خانم مژگان خطیبی بسیار متاثر شدم. امیدوارم نصیب او که سالها بدلیل بیماری خاص ریه، به سختی نفس می‌کشید؛ نفس کشیدن در بهشت و فضای قدسی رحمت الهی باشد.

اول مرداد ماه ۹۴ توفیق داشتم در همایش ملی سازمان‌های مردم نهاد حوزه سلامت که با حضور رئیس جمهوری برگزار شد، در خدمتشان باشم. لااقل برای لحظاتی، همه را از قفس تنگ خودبینی‌ها و دنیازدگی‌ها، به بیکران نگاه لطیف‌اش به زندگی و زلالی مهربانی و بزرگواری‌اش برد.

روی سن، ماسک اکسیژن را برداشت و از حاضران خواست "فقط چند ثانیه" مثل او نفس بکشند. شاید برای اینکه یادآوری کند، وظیفه همگان و بویژه مسئولان، رساندن اکسیژن و توسعه فضای تنفس برای زندگی شهروندان است.

در این روزها و شبهای نورانی ضیافت الهی برای آرامش و رستگاری ابدی مژگان عزیز، و نیز برای سلامتی عاجل تمام هموطنانی که گرفتار بیماری هستند، دعا کنیم. "فقط چند ثانیه" به او و هزاران بیمار نیازمند پیوند فکر کنیم؛ و قبل از آنکه دیر شود، با تصمیم به موقع خود آنها را یاری دهیم.
(دریافت کارت اهدای عضو از طریق)»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار