رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین :

یادواره شهدای جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار می شود

قزوین (پانا) - رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : یادواره شهدای جهادکشاورزی ( سنگر سازان بی سنگر ) استان ۳۰ خرداد ماه در قزوین برگزار می شود .

کد مطلب: ۸۲۷۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد
یادواره شهدای جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین مهندس فاطمه خمسه در چهارمین جلسه کمیته اطلاع رسانی یادواره شهدای جهاد کشاورزی(سنگر سازان بی سنگر ) که با حضور اله بداشتی رئیس بسیج سازندگی استان قزوین و اعضای کمیته و معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد با بیان این مطلب افزود : همزمان با سالروز تاسیس جهاد کشاورزی به فرمان امام راحل ( ره ) و همچنین در راستای برگزاری کنگره ملی ۳۰۰۰ شهید استان قزوین ؛ یادواره شهدای جهاد کشاورزی ( سنگرسازان بی سنگر ) نیز در ۳۰ خرداد ماه سالجاری در استان برگزار می شود.

وی به جایگاه ایثار و شهادت و مقاومت والای شهدا اشاره کرد و اظهار داشت :تکریم وگرامیداشت یاد و خاطره شهدا وظیفه همگان است .

خمسه بر لزوم اهمیت جمع آوری آثار خانواده شهدا در قالب مصاحبه و چاپ و تدوین و تالیف نقش جهاد سازندگی در دفاع مقدس تاکید کرد.

به گفته رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین ، در دوران دفاع مقدس جهادکشاورزی ۱۹ شهید ، ۱۲ آزاده ، ۴۱۰۵ رزمنده مردمی و شاغل و ۵۵ جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است .

گفتنی است ؛ در این جلسه مقرر شد:آثار خانواده شهدا در قالب مصاحبه و چاپ و تدوین و تالیف نقش جهاد سازندگی استان در دفاع مقدس جمع آوری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار