مدیر کل قرآن ، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش: در عرصه قرآن نیازمند فعالیت های ترویجی هستیم

تهران (پانا) - مدیر کل قرآن ، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در نشست معاونین پرورشی و تربیت بدنی شهرستانهای استان تهران گفت: باید تلاش کنیم فرهنگ قرآنی را در جامعه بیش از پیش توسعه دهیم.

کد مطلب: ۸۲۷۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل قرآن ، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش: در عرصه قرآن نیازمند فعالیت های ترویجی هستیم

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ، مسیب زاده مدیر کل قرآن ، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با اشاره به نقش با اهمیت قرآن در زندگی فردی و اجتماعی تاکید کرد: در عرصه قرآن نیازمند فعالیت های ترویجی هستیم و باید فرهنگ قرانی را بیش از پیش در جامعه توسعه و گسترش دهیم .

وی با تاکید بر اینکه اداره قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش یک برنامه پنج ساله در زمینه توسعه و ترویج فعالیت های قرانی طراحی و پیش بینی کرده است ، تصریح کرد: محوریت مدرسه ، فراگیری در عین اثربخشی و مشارکت و توسعه مشارکتی سه اصلی است که بر پایه آن برنامه ریزی جدی صورت گرفته و در حال اجرا می باشد.

مسیب زاده ، بررسی طرح ها، تثبیت فعالیت ها و تولید محتوی را از جمله فعالیت های اصلی این اداره کل در زمینه مباحث قران و نماز دانست و افزود: امیدواریم بتوانیم با یک برنامه ریزی مدون و دقیق به اهداف عالی تعلیم و تربیت نزدیک شویم.

مدیر کل قرآن ، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از غرفه های مختلف نمایشگاه بین المللی قرآن کریم بازدید و از تلاش همگی دست اندرکاران تقدیر کرد.

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تا 14 خردادماه مصادف با 19 رمضان المبارک در مصلای امام خمینی(ره) میزبان بازدیدکنندگان و مشتاقان ساحت مقدس قرآن کریم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار