در گفت‌وگو با پانا

رئیس شورای شهرتهران: گزارشی درباره مدیران دو تابعیتی در شهرداری نداشتیم

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران گفت تاکنون درباره مدیران دو تابعیتی در شهرداری گزارشی ارائه نشده است.

کد مطلب: ۸۲۷۱۹۱
لینک کوتاه کپی شد
رئیس شورای شهرتهران: گزارشی درباره مدیران دو تابعیتی در شهرداری نداشتیم

محسن هاشمی درگفت‌وگو با پانا در خصوص اینکه به تازگی مجلس به موضوع مدیران دو تابعیتی دولت ورود کرده است، آیا شورا قصد ندارد این موضوع را در شهرداری دنبال کند،گفت: در شهرداری گزارشی در خصوص مدیران دو تابعیتی و یا مدیرانی که گرین کارت دارند به ما نرسیده است و در شورای شهر نیز مدیر دو تابعیتی نداریم.

وی ادامه داد: پایتخت بودن تهران، هزینه‌هایی بر شهر تحمیل می‌کند که اگر تهران پایتخت نبود، این میزان هزینه برای اداره روزمره‌اش نیاز نداشت و حل مشکلات تاریخی‌اش مانند ترافیک و آلودگی هوا تا این اندازه پیچیده نمی‌شد. شهردار جدید تهران معتقد است دولت باید هزینه پایتخت بودن را به تهران بپردازد.

هاشمی رئیس شورای شهر تهران در این خصوص گفت: در قانون و مصوبات شورا چنین موضوعی وجود ندارد و تاکنون شورا نیز به موضوع دریافت عوارض پایتخت از دولت ورود پیدا نکرده است.

او در خصوص بدهی‌های دولت به شهرداری هم گفت: در زمان آقای نجفی کارگروهی برای تعیین میزان بدهی‌های واقعی شهرداری تشکیل شد که مشخص شود کدام بدهی‌ها را دولت قبول دارد و نحوه پرداخت آن هم مشخص شود. از نتایج فعالیت‌های این کارگروه اطلاعی ندارم و باید از شهردار کنونی تهران در خصوص عاقبت این کارگروه سوال شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار