فرمانده سپاه ناحیه روح الله (ره) باقرشهر:

۱۰ هزار زائر از ری در مراسم ارتحال امام (ره) شرکت می کنند

شهرری(پانا) - فرمانده سپاه ناحیه روح الله (ره) باقرشهر گفت: ۱۰ هزار زائر از شهرهای ری، حسن آباد فشافویه، کهریزک، قلعه نو و باقرشهر در بیست و نهمین مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) شرکت می کنند.

کد مطلب: ۸۲۷۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد
۱۰ هزار زائر از ری در مراسم ارتحال امام (ره) شرکت می کنند

سرهنگ اصغر آرزومندی در نشست خبر مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) افزود: سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) با همکاری بخشداری ها، شهرداری ها و شوراهای اسلامی این شهرستان وسیله ایاب و ذهاب زائران، برگزاری ایستگاه های صلواتی و فضاسازی های محیطی در خصوص ارتحال امام راحل را انجام داده است.
وی ادامه داد: نام نویسی از زائران برای شرکت در مراسم معنوی ارتحال امام راحل آغاز شده و اولویت ثبت نام با بار اولی ها است.
آرزومندی با اشاره به اینکه شهرستان ری در روز ۱۴ خرداد میزبان خیل عظیمی از عاشقان حضرت امام خمینی(ره) از شهرستان های استان تهران و استان های همجوار است عنوان کرد: تمهیدات لازم در خصوص میزبانی مطلوب از زائران تدارک دیده شده است.
وی تصریح کرد: کمیته های مختلف از جمله کمیته گمشدگان، امداد و بهداشت، آمار، کمیته ایمنی تشکیل و توجیه شده اند.
آرزومندی اضافه کرد: سپاه روح الله(ره) با هدف آشنایی بیشتر مردم و بخصوص جوانان با بعدهای مختلف شخصیت حضرت امام خمینی(ره) علاوه بر تبلیغات محیطی اقدام به چاپ ۸ هزار بروشور کرده است که در روز ۱۴ خرداد در میان زائران توزیع خواهد شد.
وی به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام ارتحال امام راحل اشاره کرد و افزود: به دلیل این تقارن مبارک برنامه های مختلف را در مراکز استان ها تدارک دیده و فقط در ۲ سال اخیر از شهرهای استان تهران و استان های همجوار زائران دعوت شده اند.
وی ادامه داد: سپاه روح الله (ره) برای زائرانی که از شهرهای اطراف استان تهران مانند فیروزکوه و دماوند و همچنین برای زائران استان های همجوار سه ایستگاه صلواتی و ۲ مسجد را تدارک دیده است.
آرزومندی در پایان یادآور شد: ایستگاه سلامت ویژه زائران، ارسال پیام های ارزشی به مناسبت ارتحال امام (ره)، برپایی نماز جماعت و تعیین پارکینگ و مسیر ورود زائران از دیگر اقدامات سپاه روح الله (ره) در روز ۱۴ خرداد است.
به گزارش ایرنا، مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) عصر ۱۴ خردادماه، سه ساعت قبل از اذان مغرب و عشاء در صحن مطهر امام راحل آغاز خواهد شد.
۲ ساعت مراسم رسمی با بیانات مقام معظم رهبری ادامه خواهد داشت و یک ساعت مانده به وقت اذان مغرب و عشاء پایان می یابد.

/خبرنگار: رضوانه خاوری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار