مدیر آموزش و پرورش استثنایی خوزستان:

سنجش سلامت 100 هزار نوآموز خوزستانی بعد از پایان ماه رمضان آغاز می شود

اهواز (پانا) - مدیر آموزش و پرورش استثنایی خوزستان گفت: جلسات و هماهنگی‌های لازم برای آغاز سنجش سلامت نوآموزان خوزستانی درحال انجام است و پس از پایان ماه مبارک رمضان، سنجش سلامت نوآموزان استان آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۸۲۷۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد
سنجش سلامت 100 هزار نوآموز خوزستانی بعد از پایان ماه رمضان آغاز می شود

علی ممبینی اظهار کرد: جلسات هماهنگی برای آغاز سنجش سلامت نوآموزان در استان درحال برگزاری است. تلاش می‌کنیم که سامانه برای ثبت‌نام دانش‌آموزان تا هفته پایانی خردادماه فعال شود تا دانش‌آموزان بتوانند برای سنجش سلامت نوبت‌گیری کنند.

وی افزود: سنجش سلامت نوآموزان از ابتدای تیرماه آغاز می‌شود و تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت. سال گذشته حدود 40 پایگاه سنجش سلامت در سراسر استان فعال بود. امسال با افزایش تعداد پایگاه‌ها، دانش‌آموزان در 56 پایگاه سنجش سلامت در استان سنجش می‌شوند. برای نوآموزان عشایری نیز سه پایگاه سنجش سلامت عشایری در نظر گرفته شده است.

مدیر آموزش و پرورش استثنایی خوزستان خاطر نشان‌کرد: هنوز آمار رسمی از سوی ثبت احوال به ما اعلام نشده است اما پیش‌بینی می‌کنیم بیش از 100 هزار نوآموز در بدو ورود به پایه اول، سنجش شوند. سنجش سلامت نوآموزان پیش دبستانی برای سومین سال است که در استان انجام می‌شود. حدود 100 هزار نوآموز پیش دبستانی در استان وجود دارد که سنجش سلامت 50 درصد از این نوآموزان در برنامه ما پیش‌بینی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار