فرماندار یزد: ۱۶۰ میلیارد ریال وام اشتغال زایی برای روستاییان یزددر نظر گرفته شده است

یزد(پانا) - فرماندار یزد با اشاره به ارائه تسهیلات به روستاییان گفت: ۱۶۰ میلیارد ریال وام اشتغال زایی برای روستاییان یزد در نظر گرفته شده است.

کد مطلب: ۸۲۷۱۵۵
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار یزد: ۱۶۰ میلیارد ریال وام اشتغال زایی برای روستاییان یزددر نظر گرفته شده است

مصطفی سالاری، فرماندار یزد در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان فرصتی مناسب برای تقرب الهی است و باید از این فرصت به بهترین نحو استفاده کنیم.

وی افزود: کل اعتبارات سال 96 ما در فرمانداری یزد نزدیک به 182 میلیارد ریال بوده است که 126 میلیارد ریال آن از محل عوارض بوده است.

فرماندار یزد خاطرنشان کرد: 90 درصد اعتبارات در بحث عمرانی و 10 درصد در بحث هزینه های جاری صورت گرفته است که این درصد بسیار مناسبی بوده است.

سالاری تصریح کرد: تسهیلات اشتغالزایی به نحوی است که دولت رتیبی اتخاذ داده است که با توجه به افزایش نرخ بیکاری درخواست شده است و تسهیلات مربوط به حوزه شهری با کارمزد 14 درصد و در حوزه روستایی نیز با کارمزد بانکی 6 درصد ارائه شده است.

وی افزود: در این چهارچوب سهم روستایی 160 میلیارد ریال است که به نوعی افزایش سهم نیز داریم که مبنی بر درخواست ها این افزایش را داریم.

فرماندار یزد تصریح کرد: بر اساس اشتغال این میزان وام افزایش پیدا می کند و به ازای هر نفر 700 میلیون ریال است و هرچه تعداد اشتغال بیشتر باشد تشهیلات نیز بیشتر می شود.

سالاری گفت: افزایش سهم روستا از سهم درآمد مالیات ارزش افزوده از مواردی است که 30 درصد مالیات در روستاها خرج می شود و 70 درصد در شهر، که این بسیار به ما کمک کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار