مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد: مشترکانی که در ساعات اوج مصرف برق، افزایش مصرف داشته باشند جریمه می‌شوند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشترکانی که در ساعات اوج مصرف، افزایش مصرف داشته باشند جریمه می‌شوند و افراد دارای کاهش مصرف نیز مشمول پاداش‌هایی در محاسبات قبوض خود خواهند شد.

کد مطلب: ۸۲۷۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد: مشترکانی که در ساعات اوج مصرف برق،  افزایش مصرف داشته باشند جریمه می‌شوند

داوود راهزادی در این زمینه اظهار داشت: تابستان امسال و در صورت رعایت نشدن الگوی مصرف برق توسط مشترکان این استان در ساعات اوج مصرف؛ 12 تا 15 عصر و 19 تا 23 شب طرح خاموشی اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: شرکت توزیع نیروی برق برای پایداری برق و جبران میزان کاهش برق تولیدی در این استان 2 روش مدیریت مصرف و خاموشی با برنامه را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: به منظور مدیریت هر چه بهتر الگوی مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد پس از انعقاد تفاهم نامه با دستگاه‌های اجرایی، کشاورزان، صنعتگران و بخش‌های تجاری و خانگی مقرر شد که در ساعات اوج مصرف از وسایل برقی پرمصرف استفاده نشود.
راهزادی بیان کرد: بر اساس این تفاهم نامه مقرر شد که ماشین آلات واحدهای تولیدی، پمپاژهای چاه‌های کشاورزی و مجتمع‌های آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد در حوزه‌های آب آشامیدنی، آب کشاورزی و باغ‌ها نیز در ساعات اوج مصرف برق خاموش شوند.
وی عنوان کرد: چند مشوق در بخش‌های خانگی، تجاری، کشاورزی و صنعتی کهگیلویه و بویراحمد برای افراد رعایت کننده الگوی مصرف برق در نظر گرفته شده است.
راهزادی گفت: سال گذشته افزون بر 10 میلیارد ریال به منظور پرداخت پاداش و اعمال مشوق برای صنعتگران و کشاورزان کهگیلویه و بویراحمد که الگوی مصرف برق را رعایت کرده بودند هزینه شد.
241 هزار مشترک برق در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که از این تعداد حدود 203 هزار مشترک معادل 84 درصد خانگی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار