مدیر کل آموزش و پرورش کردستان خبر داد : موفقیت دانش آموزان استان کردستان در مرحله اول نهمین المپیاد دانش آموزی نانو

سنندج(پانا)-مدیر کل آموزش و پرورش کردستان از موفقیت دانش آموزان استان در مرحله اول نهمین المپیاد دانش آموزی نانو در سال تحصیلی جاری خبر داد .

کد مطلب: ۸۲۷۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش کردستان خبر داد : موفقیت دانش آموزان استان کردستان  در مرحله اول نهمین المپیاد دانش آموزی نانو

رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با اعلام این خبر گفت : در مرحله اول نهمین المپیاد نانو 45 نفر از دانش آموزان استان با درخشش به مرحله دوم این المپیاد راه یافتند .

وی افزود : بر اساس اعلام نتایج مرحله اول این المپیاد توسط باشگاه نانوی کشور ، دانش آموزان استان با کسب 45 رتبه برتر کشوری و با اختصاص 10/29 درصد کل پذیرفته شدگان کشوری به جمع 437 دانش آموز راه یافته و به همراه دانش آموزان استانهای بوشهر و خراسان رضوی به عنوان 3 استان برتر به مرحله دوم این المپیاد که تیرماه 97 برگزار می شود راه یافتند .

قربانی در ادامه افزود : در همین راستا اردوی متمرکز استانی با حضور اساتید برجسته کشوری نانو برای حضور فعال و موثر دانش آموزان برگزیده استان در مرحله دوم المپیاد ، تیر ماه 97 در سنندج برگزار خواهد شد .

وی با تبریک این موفقیت ارزشمند به دانش آموزان برگزیده ، اولیای گرامی ، مدارس و دبیران تلاشگر دانش آموزان منتخب ، مدیران و عوامل پژوهش سراهای دانش آموزی و جامعه دانش آموزی و فرهنگیان استان و کلیه دست اندرکاران امر ، این موفقیت را مرهون زحمات و تلاش کلیه مجموعه عنوان کرد .

گفتنی است در هشتمین المپیاد دانش آموزی نانو 8 نفر از دانش آموزان استان به مرحله نهایی المپیاد نانو راه یافتند که حاصل این موفقیت کسب یک مدال طلا و 2 مدال برنز المپیاد ،پنج دیپلم افتخار و احراز رتبه اول کشوری بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار