بازدید مدیر آموزش و پرورش کاشمر از دبستان پسرانه الهام شریعت فروتقه

در آخرین روزهای سال تحصیلی شنبه 12خرداد، مدیر آموزش و پرورش کاشمر از دبستان پسرانه الهام شریعت فروتقه بازدید واز نزدیک در جریان مشکلات و فعالیت های دبستان قرار گرفت

کد مطلب: ۸۲۷۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیر آموزش و پرورش کاشمر از دبستان پسرانه الهام شریعت فروتقه

مدیر آموزش و پرورش کاشمر، در کلاس تقویتی و رفع اشکالات درسی که قبل از شروع امتحان تشکیل شده بود حضور یافت و ضمن ادای خداقوت به آموزگار و دانش آموزان شرکت کننده گفت: افتخار کنید که در دبستانی تحصیل می کنید که به همت خیر نیک اندیش و چهره ماندگار ایران اسلامی، شمس شریعت تربقان ساخته شده است .
وی از شمس شریعت تربقان به عنوان روستا زاده ای که با زحمت به مدارج عالی رسید نام برده و گفت: ایشان در بسیاری از مناطق منشاء خیر بوده وبا ساخت مدرسه به روستائیان خدمت خود را کامل نموده است .

طاهریان خطاب به دانش آموزان گفت: قدر معلم خود را بدانید و تمام تلاش خود را بر این قرار دهید که به بالاترین درجه ای که می توانید دست پیدا کنید.

طاهریان ضمن بازدید از کلاس ها ومکان های مختلف دبستان از فعالیت های انجام شده و بخصوص همراهی خیران روستا که دو سال قبل با ساخت حدود 100 متر مربع به دبستان اضافه نمودند تقدیر نمود. .

مدیر آموزش و پرورش اظهار امیدواری نمود که با توجه به مهاجر پذیر بودن روستا و کمبود فضای آموزشی با کمک گرفتن از خیرین به ویژه خانواده مرحوم شمس شریعت تربقان امکانات بیشتری برای دانش آموزان فراهم آید

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار